ludiente - pozuelo - muela el tormo - jupillo - barranco santa ana

Photo ofludiente - pozuelo - muela el tormo - jupillo - barranco santa ana Photo ofludiente - pozuelo - muela el tormo - jupillo - barranco santa ana Photo ofludiente - pozuelo - muela el tormo - jupillo - barranco santa ana

August 10, 2016
July 2016

near Ludiente, Valencia (España)

Ruta fàcil llevat del descens del barranco Santa Ana per dins on al Pozo Estrecho toca nadar.
La ruta ix del Molino i continua pel camino de Cirat (pista) desviant-se pel mas de los Cingleros, on baixa a la rambla o barranco de Santa Ana.
Continua pel barranco seguint el camino de Torrechiva (o el Tormo) passant per davant de la Noguereta i abans del Pozo Negro puja per la fuente del Pinar al Pozuelo.
Des del Pozuelo i sense traspondre el coll continua cap a ponent per pista primer i després per senda enfitada que passa per l'extrem est de la Muela del Tormo (aprofitant per a pujar al cim de la Muela).
Baixa per unes faixes que dominen des de dalt el barranco Santa Ana per l'ombria de la Muela fins al collado del Jupillo on enllaça altra vegada amb el camino de Cirat.
Des del Jupillo baixa cap al barranco Santana pel camino de Cirat, amb un primer tram poc clar i més fàcil de seguir al final.
A l'arribar a la rambla davant de la Casica continua tota l'estona per dins del barranc fins al final quan es junta amb el río Villahermosa davant de Ludiente.
Més informació i fotos a l'enllaç.

ludiente

eixim des del molino viejo

PictographRuins Altitude 1,637 ft

(o de los Cingleros) cal seguir senda per baix de les cases.

barranco santa ana

continuem remuntant el barranc.

pista dreta a la Noguereta i camino real de Cirat

camino de Torrechiva i del Tormo.

el Pozuelo

seguim per la pista de la dreta. Travessant el coll a la dreta

encreuament

esquerra a la muela, dreta continua al Jupillo

muela del Tormo

es pot evitar per l'esquerra

collado del jupillo

Passa el camino real de Aragón a Onda (que és pista des del Pozuelo) i el camino de Ludiente a Cirat (i al Tormo) que segueix per l'esquerra, nosaltres seguim este mateix camí a la dreta. A 100 metres cal seguir recte la senda menys evident, per l'esquerra baixa a la Artijuela per los Gavites.

PictographRiver Altitude 1,726 ft

la casica

seguim barranc avall

PictographIntersection Altitude 0 ft

recte continua camino real de Cirat.