Loudenvielle-chemin de la Pique-Germ-Mont

Photo ofLoudenvielle-chemin de la Pique-Germ-Mont Photo ofLoudenvielle-chemin de la Pique-Germ-Mont Photo ofLoudenvielle-chemin de la Pique-Germ-Mont

January 4, 2022
January 2022

near Loudenvielle, Occitanie (France)

Aparquem a la plaça del costat de l'Ajuntament i anem a biscar un carrer amb marques de GR de pujada on hi ha indicadors. El que ens interessa ens condueix al Chemin de les Piques. Molt ben marcat amb marques groques i com deia, resseguint el GR. És un camí deet que puja pel mig d'un bosc d'avellaners, roures, bedolls...fent ziga-zagues i guanyant desnivell fins a Germ. Trobem un poble amb cases gairebé totes tancades. Un cop aquí tomem cap al Nord agafant una pista que s'enfila passant per sota el tele-cabina que puja fins a Peyragudes. Trobem marques de centres BTT que ens acompanyen gairebé tota la ruta. Aquí dalt hem trobat neu, però hem pogut continuar i hem deixat la ruta original per seguir un camí força bonic fins el poblet de Mont. Fem l'entrepà a la plaça, davant l'església. Hi ha una font i una taula d'orientació amb molt bones vistes. Sortim del poble per carretera una bona estona, primer per una carretera secundària i després per la carretera que condueix a Peyragudes. En jna corba molt tancada deixem la carretera i agafem el carrer que queda més a la dreta. Baixant trobem una pista i passem per l'ermita de Tour que passem de llarg. El mateix camí, en algun team estret i en d'altres pista, ens condueix al punt de sortida.

null

Poc després de deixar Germ, amb marques del centre BTT

• Photo of chus59
    chus59 Aug 15, 2023

Ruta variada, molt agradable i fàcil. Ideal per descobrir els voltants de Val Louron.
    Moltes gràcies per compartir-la.