Lošinj: Osoršćica naokolo iz Nerezina (Vela jama - pl. kuća Sv. Gaudent - Tržić) (HR)

April 22, 2014
April 2014

near Nerezine, Primorsko-Goranska (Hrvatska)

start i cilj u Nerezinama.
prije Počivalica i početka grebenskog uspona, skrenuti lijevo za Velu jamu.
po izohipsi do spilje Organac i Vele jame, uspon na greben i produžetak do pl. kuće Sv. Gaudent.
spust u Nerezine preko Taržića i Halmaca.

iva.s Apr 23, 2021

Dinto, ali ovaj trag mi se čini zaobilazi i Sv. Mikulu i Televrinu, gledam cijeli dan i ide ispod, a ja ne bih htjela doći na Osorčicu i ne ići na Sv. Mikulu...🥺

Dinto Apr 23, 2021

Tako je. Zato preporučam da iskombiniraš onaj prvi trag sa ovim tragom. Počneš sa prvim tragom i obaviš greben preko Mikula i Televrina i samo se nastaviš spuštat markiranom stazom po grebenu dok staza ne dođe na makadam. E, onda ne skreneš (po onom tragu) desno dolje direkt prema Osoru, nego nastavljaš po OVOM tragu do pl. kuće Sv Gaudent. Odmorite, popričate sa Zdravkecom, popijete čajić ili rakijicu i nastavljate stazom od doma po ovom tragu koji se ne spušta u Osor nego skreće u jednom trenutku desno prema Taržiću.
    Btw. Osoršćica je over-marked... nemreš se zgubit sve i da želiš. Marke bodu u oči. Čak su i reflektirajuće pa i noću bliješte kad ih se obasja naglavnom lampom. :D
    Povećaj si ovaj trag i promijeni kartu iz satelita u Opencycle map pa ćeš točno vidjeti sve postojeće staze po Osoršćici. ;)
    I preporučam pravi gps uređaj, jer mobiteli su drek, baterija iscuri u pol ture ako nemaš uz sebe powerbank, o satovima da ne pričam.

Dinto Apr 23, 2021

Isto tako, ako vam je ovo previše, nađi (tu na mom wikilocu) trag koji isto ide grebenom na Mikula i spušta se drito s Mikula u Nerezine. Kraći krug. Nama osobno je to bez veze, premda 80% ljudi ide na Osoršćicu baš tom najkraćom i nimalo panoramskom stazom na Mikula.

😘😘😘 powerbank se puni.😜
    Uglavnom, mislim da ćemo tako iako bih ja mooožda i nakon Televrina probala do Vele jame. Kad vidim koliko je strmo odlučit ću. Onda nazad na trag i u Nerezine. Sad smo već zbog svega ovoga Lošinj prebacili na sutra, Cres prekosutra...🤭

iva.s Apr 23, 2021

Svakako ću se javiti kako je bilo, puno hvala na svemu!!!!!

Dinto Apr 23, 2021

Od Televrina do Vele jame nema markirane staze. Strmi kamenjar s nešto makije i sipara. Ne preporučam. Prebaci na Openstreet map pa buš vidla da ne postoji. Dvije su jame: Organac južnije i Vela jama sjevernije. To si isplanirajte za neki drugi puta, pa onda ideš 100% po ovom tragu.
    Grebenska staza je vrhunska, a ako vam je do spilja, skrenite do spilje Sv. Gaudenta koja je usput, u blizini odašiljača koji je točno između Mikula i Televrina. ;)

Jame drugi put. Grebenom do doma i natrag u Nerezine preko Tržića.💪🏼
    Stvarno puno hvala!

iva.s Apr 25, 2021

17 km, 6 sati, bilo sjajno, sve našli bez problema, vrijeme super, izgorili ko amateri🙄, hvala na savjetima, pre prekrasna Osorčica. 😘

Dinto Apr 26, 2021

Odlično sve osim amaterskog izgaranja... drugi puta budete pametniji.. Nikud bez SPF 30-50!
    Osoršćica naprosto ne može razočarati, i ima se još puno za otkrit, tako da se svakako morate vratit. ;)