L'Oratori i Penya Aguda (2x100 cims). Coves d'Ormini. Puig d'Espies

Photo ofL'Oratori i Penya Aguda (2x100 cims). Coves d'Ormini. Puig d'Espies Photo ofL'Oratori i Penya Aguda (2x100 cims). Coves d'Ormini. Puig d'Espies

2099
December 30, 2023
December 2023

near Sallent, Catalunya (España)

Des d'Organya, aproximació per carretera i pista accesible. El recorregut per fer els dos cims té forma de 8, per tant, en realitat, són dos itineraris independents. La pujada a l'Oratori, primer per pista fàcil, després forta pujada entre bosc sense sender. GPS necessari. De camí, molt interessant visita a les coves d'Ormini, molt grans i ben equipades (escales, cordes). No oblideu una bona llum. Al cim, excel·lents vistes del penya-segat.
La pujada a la Penya Aguda similar, pista fàcil i sender no sempre visible. Al cim, vistes igual d'impressionants de la cara contraria. De baixada i fent una circular es passa pel Puig d'Espies, un cim de vistes similars a l'Oratori, i com aquell, els darrers metres de forta pujada amb GPS necessari. Aquesta petita circular val la pena perquè no incrementa massa la distància i permet una vista diferent de la pujada.

A la dreta cap a les coves

Coves d'Ormini

IMPRESCINDIBLE DUR UNA BONA LLUM

Inici pujada sense sender clar

Cim de l'Oratori

Cap a la pista de Santa Fe

A l'esquerra. Inici itinerari circular

Fi de la pista

Fita. Sense sender visible

Cim Penya Aguda

Sense sender. GPS necessari

Inici pista

A la dreta. Deixar la pista