lommersweiler-Thommen-Maspelt track 0542 14 Km

Photo oflommersweiler-Thommen-Maspelt track 0542 14 Km Photo oflommersweiler-Thommen-Maspelt track 0542 14 Km Photo oflommersweiler-Thommen-Maspelt track 0542 14 Km

November 9, 2018
November 2018

near Lommersweiler, Wallonia (Belgique)

Vandaag vrijdag 9 november, zou voorlopig de laatste dag van de reeks mooie herfstdagen zijn, die we hebben gehad hier in de Eifel/Ardennen. Mooi om nog even een leuke wandeltocht te gaan doen.
Ben met de auto naar lommersweiler gereden, ongeveer 10 Km van de Eurominicamping in Deidenberg. En heb daar een mooie ronde van 14 Km gewandeld, langs velden en door bossen. Veel stukken onderweg heb ik al eerder op de atb gedaan.
Sommige stukjes waren wel steil, tot 25% toe. Wil je deze tocht ook eens lopen, hou er wel rekening mee, dat hij niet vlak is ;-) Onderweg kwam ik nog éénmaal zes Reeën tegen op een paar honderd meter afstand. Verder ook verse Bever knaagsporen op een plaats, waar ik dat nog niet eerder gezien had. De gele planten die op de foto's staan, is Mosterdzaad "Sinapis alba" deze planten zijn om onder de grond geploegd te worden, een vorm van bodemverbetering

• Photo of walkerinwoods
    walkerinwoods Dec 12, 2018

Beste Arie
    Heel mooie foto' s . Ik heb al veel wandelingen gedaan maar je geeft me wel de zin om meer deze kant uit te gaan. Spijtig zijn het er niet meer. Ik denk dat deze streek zeker zo goed gaat zijn om te wandelen als de Ardennen waar ik veel wandelingen heb gedaan. De meeste kort, owv beperking, maar echt genoten. Ik maak er dan ook foto's en een stukje film over.
    Bedankt voor deze
    Ivan en Woods

• Arie Buurman Dec 12, 2018

Bedankt voor uw leuke commentaar.
    Veel wandel plezier.
    Groeten Arie.

• julien russeau Apr 17, 2021

Superbe ballade dans la cantons de l’Est.

• Arie Buurman Apr 17, 2021

Julien Russeau, merci for comment.