Λογγίτσι - Τσούκα (Ευρυτανία)

May 22, 2021
May 2021

near Longítsi, Central Greece (Greece)

Μια όμορφη - μικρή σχετικά πεζοπορική διαδρομή που ξεκινάει από το χωριό Λογγίτσι (κοντά στη γέφυρα της Τατάρνας), με προορισμό τον συνοικισμό της Τσούκας Παλαιοκατούνας.
Δεν έχει ιδιαίτερες υψομετρικές διαφορές και κινείται σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος της κάτω από πουρνάρια, φιλίκια, ρείκια, κουμαριές, λαφοκουμαριές, κ.λ.π. είδη.
Η κατεύθυνση του μονοπατιού είναι αρχικά νοτιοανατολική και μετέπειτα ανατολική. Καθαρίστηκε πρόσφατα από τα εξαιρετικά δραστήρια μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου Αγράφων, αλλά δεν έχει σημανθεί, πέραν κάποιον ανακλαστικών κορδελών σε αραιά σημεία.
Μετά από 2,3 περίπου χιλιόμετρα το μονοπάτι προσεγγίζει ένα "φιορδ" της Λίμνης Κρεμαστών, το πέρασμα του οποίου απαιτεί βάρκα, όταν η λίμνη είναι γεμάτη. Ακολούθως και φθάνοντας στον συνοικισμό της Τσούκας, το μονοπάτι μπαίνει μέσα στον αρχαιολογικό χώρο του εντυπωσιακού αλλά ανεξερεύνητου Κάστρου της Τσούκας. Η συνολική του απόσταση είναι 6,7 χιλιόμετρα και όχι 5,7 που φαίνεται στην παρούσα καταγραφή, ..βλέπετε οι εφαρμογές των κινητών μπλοκάρουν!

Photo ofΣτο σημείο που χρειάζεται πλωτό μεταφορικό μέσο για τη συνέχεια. Photo ofΣτο σημείο που χρειάζεται πλωτό μεταφορικό μέσο για τη συνέχεια. Photo ofΣτο σημείο που χρειάζεται πλωτό μεταφορικό μέσο για τη συνέχεια.

Στο σημείο που χρειάζεται πλωτό μεταφορικό μέσο για τη συνέχεια.

Αφού περάσαμε απέναντι!

Photo ofΗ θέα γύρω μας, από την κορυφή του κάστρου. Photo ofΗ θέα γύρω μας, από την κορυφή του κάστρου. Photo ofΗ θέα γύρω μας, από την κορυφή του κάστρου.

Η θέα γύρω μας, από την κορυφή του κάστρου.