Lo Morral (682mts - El Priorat), des de Falset.

Photo ofLo Morral (682mts - El Priorat), des de Falset. Photo ofLo Morral (682mts - El Priorat), des de Falset. Photo ofLo Morral (682mts - El Priorat), des de Falset.

March 28, 2024
March 2024

near Falset, Catalunya (España)

Bonica i interresant ruta, per assolir lo Morral.

EXPLICACIÓ DE LA RUTA:
Sortim des de Falset, travessant el poble.
Més endavant agafem la pista, passant per la creu de terme. On més endavant agafem el sender cap a la Cova dels Pastos, ermita Sant Antoni, l'ermita de Sant Gregori, els Racons.
Tot molt interessant, i bonic de veure, molt recomenable.
Passat l'ermita de Sant Gregori, seguim el sender, seguint marques grogues i blanques.
Arribem al cartell anem a dreta, on allà agafem la pista. I la seguim durant una llarga estona.
Passem el coll del Guix, on s'ha de travessar la carretera, i seguim la pista.
Arribem al waipont (esquerra - Lo Morral), i allà seguim el corriol, que ja ens portarà al cim de Lo Morral (682mts - 100 cims).
Després d'haver anat al cim, anem al mirador del Morral, on podem gaudir d'unes vistes impressionants sobre Falset.
Després d'haver fet fotos, i menjat algo. Baixem fins retornar al anar/tornar, on allà agafem el sender de la nostra esquerra, cap a la pedra de Càndia.
Arribem a la collada, i ja agafem pista fins a Falset.
En algun moment anem convinant la pista amb el GR.
Però tot amb bon camí.
Arribem a Falset, i ja ens dirigim a l'aparcament on tenim els cotxes.

DIFICULTAT DE LA RUTA:
Dificultat moderada, per la distància. Sempre es va per bons camins, marcats i fàcils de seguir.
Durant la ruta podrem gaudir de coves, miradors, ermita etc...

Lo Morral, està inclòs en el repte dels 100 cims, des de l'1 de Juliol (llistat nou).
Espero que gaudiu molt de la ruta.
Salut i bones rutes.

Creu de Terme, continuem cap a St Gregori.