Photo of(Llucena) Casa de Rosario - Font de l'esqueix - Salt Mas de Sevilla - Mas d'Andreu - Casa de Rosario Photo of(Llucena) Casa de Rosario - Font de l'esqueix - Salt Mas de Sevilla - Mas d'Andreu - Casa de Rosario Photo of(Llucena) Casa de Rosario - Font de l'esqueix - Salt Mas de Sevilla - Mas d'Andreu - Casa de Rosario

Very difficult
June 21, 2013
June 2013

near Masía de Andreu de Dalt, Valencia (España)

Deixem el cotxe a l'entrador de la casa de Rosario en la carretera de Llucena a Argelita, comencem seguint les marques de PR en direcció a la font de l'esqueix. Un cop en la font seguim cap al mas de Sevilla on trobarem una senda molt perduda al principi que va en direcció al mas d'Andreu
A mitat camí d'aquesta senda hi ha la possibilitat de desviar-se per a baixar a la Cascada del Mas de Sevilla on hi ha un Toll on banyar-se, aquest ''camí'' va descendint per la vora del barranc i fins hi tot està equipat amb cordes i una passarel·la petita de fusta,(camí no recomanable per a tothom). Un cop en el Salt de Sevilla (que sols te aigua desprès de dies de pluja) es pot tornar fins al camí per on hem vingut o seguint un reguer que ens durà fins al mas d'Andreu.
Un cop en el mas d'Andreu sols queda seguir un camí de terra i formigó fins la carretera i remuntar aquesta fins al cotxe.

08-JUN-13 13:31:54

Comence Senda

Senda a troços no molt xafada

Desvio Salt del mas De Sevilla

08-JUN-13 Mas Coronetes - Font de l'Esqueix - Salt del mas de Sevilla - Mas d'Andreu - Mas Coronetes