Photo ofLlocalou, Sant Martí de Capsec, Coll Passa-serres, Campig Bianya, Llocalou 22-4-2023 Photo ofLlocalou, Sant Martí de Capsec, Coll Passa-serres, Campig Bianya, Llocalou 22-4-2023 Photo ofLlocalou, Sant Martí de Capsec, Coll Passa-serres, Campig Bianya, Llocalou 22-4-2023

April 24, 2023
April 2023

near Llocalou, Catalunya (España)

Sortim de Llocalou cap a Sant Martí de Capsec, passant per l'Oratori del Turó de Sant Josep. Un cop davant la casa de la Canova de Capsec a la dreta ens dirigim a veure l'església de Sant Martí, llavors tornem a desfer el camí fins a la Canova i ens enfilem fins al Coll de Passa-serres, carenegem fins al Coll de la Barcadura, continuem pujant i un cop superat aquest ascens anem a trobar un camí a mà esquerra que ens portarà fins a una pista de bosc i aquesta ens farà arribar al Càmping de la Vall de Bianya. Aquí travessem la carretera i a mà dreta avall, agafem la pista que va a la casa de Ca la Pineda i seguin la ruta passant per diferents llocs arribarem a Llocalou d'on hem sortit.
Tipus: Caminada Hora Inici: 8:05 22 d'abr. 2023 Hora Fi: 14:58 22 d'abr. 2023 Distància recorreguda: 24,4 km (06:53) Altura Mínima: 283 m Altura Màxima: 875 m.

A la dreta

Coll de la Barcadura, recta amunt.

Esquerra, camí cap el Càmping Vall de Bianya

Recta

Camping Vall de Bianya

Travessem la carretera i cap a la dreta.

Esquerra

A l'esquerra

A la dreta, travessem la carretera