Lleida - Castelldans

October 22, 2023

near Vilanoveta, Catalunya (España)

Durada de la ruta: 3h11m. Temps en moviment: 2h37m. Sortida molt rodadora amb desnivells molt suaus. Sortim de La Bordeta per la carretera d'Artesa i a la Femosa tirem cap a dins. Anem per camins, passem per davant del Pedrós i fem cap al canal, volem arribar a l'aeròdrom d'Alfés. Agafem un corriol de damunt del canal, l'únic que tocarem en tota la ruta. Després de l'aeròdrom anem a travessar l'autopista i anem molta estona per la Reserva natural de Mas de Melons, en aquesta època es pot passar per tot arreu, però hi ha molts caminets, que durant l'època de cria, estan tancats, cal respectar aquestes prohibicions. Sortim de Mas de Melons i aviat som a Castelldans, fins ara hem pujat suaument, ara toca baixar amb alegria. Com he dit abans, avui no toquen corriols, però la baixada pel camí, és força divertida, també hi ha, pedres, gravilla i clots, a més a més, és baixada continuada, que la fa molt rodadora, en un pim-pam i quatre pedalades ja som a casa. Ha estat una sortida agradable i gens cansada. Apa doncs, Salut i Pedals.