Llagostera-Torre dels Moros-Cassà de la Selva-Llagostera

Photo ofLlagostera-Torre dels Moros-Cassà de la Selva-Llagostera Photo ofLlagostera-Torre dels Moros-Cassà de la Selva-Llagostera Photo ofLlagostera-Torre dels Moros-Cassà de la Selva-Llagostera

September 5, 2019
September 2019

near Llagostera, Catalunya (España)

Després de visitar el mirador del castell de Llagostera, baixem per les escales per anar a trobar els senyals grogues i blanques del PR-C194. Sobre el km 5 ens desviem a la dreta per anar a buscar La Torre dels Moros (http://www.signinum.com/ca/projectes/16-la-torre-dels-moros-de-llagostera.html), que no sabem si és el camí més recte però ho trobem. Retornem sobre el PR-C194, passem per la cruïlla de la cabra penjada. Sobre el km 10, agafem la variant el PR-C194.1 que gira a la dreta i en el km 14 passem per davant de l'Hotel de Mas Vilallonga Petit. Sobre el km 15,5 cal estar atent per agafar un corriol per travessar la riera de Vilallonga i que ens fa sortir davant de Can Vilallonga on trobareu zona de pícnic i una curiosa cabanya de suro sense entrada. Continuem seguint les marques que en aquesta zona estan molt mal indicades o descolorides, passem per davant de Mas Torrent i ja entrem a Cassà de la Selva on ens desplacem fins a l'antiga estació de tren on fem un descans. Ara ja només cal fer els 8 km rectes i sense cap dificultat de tornada pel carrilet fins a Llagostera el nostre punt de partida.
GPS: 30,6 Km, desnivell 334m, temps en moviment 8h.