Photo ofLlacs de Pessons - Circ de Pessons: Llac Primer, Llac Forcal, Llac Rodó, Llac Meligar, Llac de les Fonts i Llacs de la Solana. Photo ofLlacs de Pessons - Circ de Pessons: Llac Primer, Llac Forcal, Llac Rodó, Llac Meligar, Llac de les Fonts i Llacs de la Solana. Photo ofLlacs de Pessons - Circ de Pessons: Llac Primer, Llac Forcal, Llac Rodó, Llac Meligar, Llac de les Fonts i Llacs de la Solana.

7 hours one minute
August 17, 2020
August 2020

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

La sortida la fem desde l’aparcament de l’estació d’esquí de “Grau-Roig” a “Encamp”.

Encarem la ruta pujant per una de les pistes que ens dura fins al “Llac Primer” de Pessons, on tambe trobarem el refugi i restaurant Pessons.

Si seguim pujant i per aquest ordre trobarem: Llac Forcal, Llac Rodó, Llac Meligar i Llac de les Fonts.

Arribat al Llac de les Fonts, deixem el cami que ens portaria fins al Llac del Cap de Pessons i prenem el desviament que ens porta als Llacs de la Solana.

Passat aquests llacs, comencem a descendir, tot gaudint d’unes bones panoramiques dels llacs que hem visitat anteriorment.

Un cop arribat al Llac Primer, tornem a encarar la pista per la que vam començar fins arribar a l’aparcament.

De pujada hi han trams on les pedres poden ser una mica dificultoses, sobre tot si anem amb canalla.

——————————————

La salida la hacemos desde el aparcamiento de la estación de esquí de "Grau-Roig" en "Encamp".

Encaramos la ruta subiendo por una de las pistas que nos llevará hasta el "Llac Primer" de Pessons, donde también encontraremos el refugio y restaurante Pessons.

Si seguimos subiendo y por este orden encontraremos: Llac Forcal, Llac Rodó, Llac Meligar y Llac de les Fonts.

Llegado al Llac de les Fonts, dejamos el camino que nos llevaría hasta el Llac del Cap de Pessons y tomamos el desvío que nos lleva a los Llacs de la Solana.

Pasado estos lagos, empezamos a descender, disfrutando de unas buenas panorámicas de los lagos que hemos visitado anteriormente.

Una vez llegado al Llac Primer, volvemos a encarar la pista por la que empezamos Hasta llegar al aparcamiento.

De subida hay tramos donde las piedras pueden ser un poco dificultosas, sobre todo si vamos con niños.

PictographCar park Altitude 6,873 ft

PictographFauna Altitude 6,939 ft

PictographWaterfall Altitude 7,274 ft

PictographLake Altitude 7,546 ft

Primer llac de Pessons

PictographInformation point Altitude 7,530 ft

PictographInformation point Altitude 7,546 ft

PictographLake Altitude 7,520 ft

Primer Llac de Pessons (desde l ‘altra banda)