Llac de Sorapiss

August 20, 2013
July 2013

near Federavecchia, Veneto (Italia)

Bonica caminada que ens acosta al magnífic massís del Sorapiss i el seu llac homònim. Crec que pel sol fet de veure el massís i l'espectacular llac ja val la pena, sense oblidar també les bones vistes al massís del Cristallo. L'excursió s'inicia en un trencall al peu de la carretera que puja de Cortina d'Ampezzo cap a Misurina. El cotxe el podem deixar en un bon aparcament al Passo Tre Croci. Li poso moderat perquè en la volta al llac vam passar per un tros una mica exposat, una repisa que en cas de caiguda ens duria directament dins del llac. Després comentar que a la Forcella Marcoira ve un tros de baixada una mica dret i amb pedretes, bé, la típica baixada d'un coll dolomític, els que hi heu estat sabreu de què parlo. Si no es fa la volta al llac, que de fet molta gent no la fa, la ruta és fàcil i anant amb compte baixarem de la Forcella a la pista sense cap problema. Les fotos que fareu del llac quedaran espaterrants. Una de les caminades obligades de les Dolomites.