Llac de les Bulloses des d'Angostrina

Photo ofLlac de les Bulloses des d'Angostrina Photo ofLlac de les Bulloses des d'Angostrina Photo ofLlac de les Bulloses des d'Angostrina

August 14, 2018
August 2018

near Angostrina, Occitanie (France)

Deixem el vehicle a Angostrina. Si volem estalviar-nos fer tota la pista asfaltada a peu, millor deixar-lo al Parking habilitat (indicat al primer punt intermedi).
Es tracta d'una excursió llarga però sense gran desnivell. Va pujant progressivament primer per una pista i després pel caminet perfectament indicat amb línies grogues. La principal dificultat són els nombrosos trams semi-inundats per on cal trepitjar sobre les roques amb una certa habilitat per no mullar-se els peus.

Aparqueu aquí per estalviar-vos la part de carretera.

• Photo of jcasasjuan
    jcasasjuan Aug 25, 2020

Excursió llarga (però sense grans desnivells) que travessa paisatges força diferents (boscos, valls, etc.). Hi ha una part del camí molt pedragosa on cal anar amb compte per no relliscar. L'itinerari està molt ben senyalitzat amb marques grogues i vermelles. Ens ha agradat moltíssim i ha superat amb escreix les nostres expectatives. Molt recomanable i per a tots els nivells!