Llac Arpy - Llac di Pietra Rossa (2580)

Photo ofLlac Arpy - Llac di Pietra Rossa (2580) Photo ofLlac Arpy - Llac di Pietra Rossa (2580) Photo ofLlac Arpy - Llac di Pietra Rossa (2580)

January 11, 2017
August 2016

near Arpy, Valle d’Aosta (Italia)

Llac Arpy seguint l'itinerari 14, fins aquí bastant fàcil, si aneu amb mainada o voleu un xic més planer agafeu l'itinerari 15.

Després vam enfilar-nos fins al llac di Pietra Rossa (2580), això ja és una altra cosa, aquí ja es complica cal estar un xic habituat a caminar per la muntanya i més a l'estiu, feia molta calor. Un cop a dalt la sensació al costat del llac és brutal, estavem completament sols, mai havia experimentat tant de silenci, ja hi tornaria.

La tornada des de l'Arpy la vam fer seguint l'itinerari 15, la pega és que si tens el cotxe al 14 has de baixar un bon troç per la carretera.

• Photo of quimol
    quimol Aug 14, 2019

Ruta molt maca de pujada, puja al llac per corriols poc transitats. La baixada la fa per pista molt facil, pero els ultims km son caminant per carretera poc comode (ja sabem com condueixen). Tornaria a baixar per on es puja

• Photo of Estassabarder
    Estassabarder Aug 15, 2019

Tota la raó del mon, el troç de carretera é pesadíssim.