Lindoso

April 7, 2023
April 2023

near Lindoso, Viana do Castelo (Portugal)

Ruta circular saindo do propio pobo de Lindoso.
Este percorrido o fixemos cuns curmáns. A saida dende o pobo e fermosísima e todo o comezo da ruta tamén.
Imos pasando por diferentes paisaxes, rutal, monte, bosque, e montaña. Carao o final da subida había uns grandes lameiros con vacas da raza cachena, típica de Portugal e cabalos.
Seguimos a ruta deseñada por outros antes que nós.
O problema xurdíu cando chegamos a cima e antes de fomenzar o forte descenso.
A ruta non existía como tal. Había que imaxinala porque dalgún xeito a vexetación era máis pequena ou estaba algo machacada. De todos os xeitos tivemos que ir dándolle cos bastóns de camiñar para facermos camiño. En algures nos desviamos e tivemos que adiviñar o sentido correcto grazas ao gps de wikiloc.
A baixada é super complicada e ata perigosa para xente dunha determina idade pois é doado torcer un pe ou caer.
A verdade que foi dificil baixar pero ao mesmo tempo resultou agradable e rimos un pouco ollando o que acababamos de facer. Unha loucura.
Salvados. Chegamos ao fondo
Ao carón do río, onde comenza un novo camiño, xa ven definido e pisado. Que descanso.
O resto de percorrido dende aí ata o pobo fois simplemente fermoso e agradable.
Ao chegar ao pobo e unha vez cambiado o calzado, fomos recuperar folgos no restaurante típico do pobo. e sinceiramente recuperamos todas as forzas perdidas.

E unha ruta moi fermosa pero a baixada NON É RECOMENDABLE.
Sorte, e bo camiño

PictographFauna Altitude 1,932 ft

PictographFauna Altitude 1,964 ft

PictographFauna Altitude 1,391 ft

PictographRiver Altitude 1,678 ft

• Photo of gumeryp
    gumeryp Apr 7, 2023

A ruta e fermosa, interesante, e divertida pero comentar que no descenso tan pronunciado q observades no perfil é unha zona moi pronunciada e moi dificil e peligrosa. Hai matorral moi alto e a veces dificil de seguir. Tamen seria moi complicado dar a volta, polo q ou sodes moi exploradores ou mellor non facer o descenso. Facedeme caso