L´Index-Llac Blanc-Col de Montetes

September 11, 2011
August 2011

near Les Tines, Rhône-Alpes (France)

Aparquem el cotxe a Planprax de Chemonix i aqui prenem el teleferic que ens puja a Le Flagere i despres el telecadira fins al´Index.Comencem a caminar fent una lleu baixada i fent una amplia curva per superar la canal, despres anirrem pujant fis arribar al Llac Blanc, seguim i deixem el refugi a la nostra esquerra el cami es de baioxada i per unes escales de fusta per superar el desnivell mes endevant ens trobem amb unes escales de ferro per acabar aquest tram i arribar al Llac superior de Chéserys el deixem a la nostra esquerra i anem passant el restants llacs d´aquest recorregut. Arribem a una gran fita de pedres que ens marca que estem a la reserva natural prenem el cami de ma esquerra i ja practicament anem baixant tota l´estona fins creuar el riu a partir d´aqui i fins el Col de Montyetes el cami pica fort cap avall amb un constants llaçades. Un cop al Col de Montets es pot agafar el autobus de lines que ens porta fins a l´estacio de Planpraz.