Photo ofΛίμνη Δόξα Φενεού - Κορυφές Ντουρντουβάνα (2.078m) και Τριανταφυλλιά (2.109m) απο Σκλίβα Photo ofΛίμνη Δόξα Φενεού - Κορυφές Ντουρντουβάνα (2.078m) και Τριανταφυλλιά (2.109m) απο Σκλίβα Photo ofΛίμνη Δόξα Φενεού - Κορυφές Ντουρντουβάνα (2.078m) και Τριανταφυλλιά (2.109m) απο Σκλίβα

November 6, 2016
November 2016

near Panórama, Peloponnese (Greece)

5-11-2016. Η διαδρομή ξεκινά από την Αρχαία Φενεό
Στην 1η διασταύρωση υπάρχει πινακίδα. Εμείς στρίβουμε δεξιά (όχι προς πανόραμα).
Στην 2η διασταύρωση στρίβουμε δεξιά στον χωματόδρομο και ανηφορίζουμε. Ο χωματόδρομος είναι βατός και σε καλή κατάσταση.
Στην 3η διασταύρωση στρίβουμε αριστερά (προς Προφήτη Ηλία). Δεξιά ο δρόμος πηγαίνει προς Πλανητέρο και περνά απο το διάσελο του κυνηγού, συναντώντας την κλασσική διαδρομή, απο την Λίμνη Δόξας.
Ακολουθώντας τον δρόμο φτάνουμε στην Δεξαμενή που βρίσκεται στη θέση Σκλίβα και λίγο πιο πάνω ο χωματόδρομος σταματά.
Το μονοπάτι δεν είναι ευδιάκριτο και στην ουσία αυτοσχεδιάζουμε. Μένουμε κοντά στην δεξιά πλευρά του ρέματος που υπάρχει και που ξεκινά απο το διάσελο μεταξύ των δύο κορυφών. Σε κάποιο σημείο η κλίση είναι μεγάλη και το έδαφος σαθρό οπότε καλύτερα είναι να μπούμε στην κοίτη του ρέματος και να ανηφορίσουμε. 200μ πριν το διάσελο στρίβουμε αριστερά και βγαίνουμε απο το ρέμα. Προσοχή στο σημείο γιατι ηκλίση είναι μεγάλη και το έδαφος σαθρό. Στην συνέχεια ανεβαίνουμε στην κορυφογραμμή προς την ομάδα των μεγάλων βράχων που υπάρχει εκεί. Και εδώ η κλίση είναι μεγάλη και το έδαφος σαθρό. Οταν φτάσουμε στο διάσελο η Τριανταφυλιά είναι αριστερά και η Ντουρντουβάνα δεξιά. Υπάρχει σηματόδοτηση και η πορεία είναι εύκολη.
Εγώ ακολούθησα το GPS και τη διαδρομή που υπάρχει στην εφαρμογή στο MAPS.ME για android και Ipad. Μία λύση είναι να μείνουμε στο ρέμα σε όλη την διαδρομή.