Λίμνη Δόξα - Φενεού

May 16, 2021
May 2021

•   4.6 9 Reviews

near Ierá Moní Agíou Georgíou Feneoú, Peloponnese (Greece)

Μία διαδρομή που ξεκινάει από τη τεχνιτή λίμνη Δόξα, μία από τις 2 ομορφότερες λίμνες της Πελοποννήσου και ανεβαίνει προς τα Αροάνια Όρη (Χελμός) έχοντας στα αριστερά μας τη κορυφή Ντουρντουρβάνα και πίσω μας τη Ζήρεια. Μία διαδρομή που ξεκινάει μέσα από ένα υπέροχο Ελατοδάσος, στην ανάβαση, και κατεβαίνει μέσα από ένα άλλο υπέροχο Δρυόδασος. Μέρος της διαδρομής είναι από το πρόσφατα δημιουργημένο, Ermis Trail. Στο σύνολό της η διαδρομή είναι καλά σημασμένη με αρχικά κίτρινους και στη συνέχεια κόκκινους κύκλους.
Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν αρχίζει η κατάβαση για να μην χάσουμε την αρχή του μονοπατιού.
Δυστυχώς όμως παντού θα βρείτε σήμανση, πάνω σε δέντρα και μόνο !!!!, του Ermis Trail που μπερδεύει και το μονοπάτι στη κατάβασή του, μάλλον έχει εγκαταλειφθεί.

Από αυτό το σημείο, ακολουθώντας δεξιά το δρόμο, μπορείτε να κατέβετε προς τη λίμνη. Ο διαδρομή αυτή είναι περίπου 1,5 χλμ. συντομότερη αλλά, επειδή γίνεται κατά βάση πάνω σε αγροτικό δρόμο, καθόλου εντυπωσιακή.

PictographSummit Altitude 0 ft

PictographCar park Altitude 0 ft

Σε αυτό το σημείο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή γιατί η σήμανση δεν είναι καθόλου καλή. Μόνο ένας μικρός κούκος στην είσοδο. Είναι πολύ εύκολο να το χάσετε και να συνεχίσετε ευθεία όπου συνεχίζουν οι πινακίδες του Ermis Trail

Η παλαιά, κίτρινη στρογγυλή σήμανση του μονοπατιού, μαζί με το σήμα του Ermis Trail

Παλαιό, μάλλον άχρηστο πλέον, γεωγραφικό σημείο του 1967

Σε αυτό το σημείο αφήνουμε πλέον το με κίτρινο κύκλο σημασμένο μονοπάτι και κατευθυνόμαστε δεξιά ακολουθώντας το με κόκκινο κύκλο μονοπάτι. Η πινακίδα αναγράφει προς Γικώνα ενώ αριστερά πηγαίνει προς Ντουντρουβάνα. Στη σημείο υπάρχει και δεξαμενή ύδρευσης από πηγή.

Η είσοδος βρίσκεται πάνω στο κεντρικό δρόμο

Ακολουθούμε το αριστερό μονοπάτι που είναι σημασμένο με το κίτρινο κύκλο

Σε αυτό, το υψηλότερο σημείο της διαδρομής, θα συναντήσετε ένα σχετικά μεγάλο οροπέδιο με πολύ ωραία θέα προς τη λίμνη και ανάλογα με την εποχή, τρεχούμενο νερό από μία κοντινή πηγή.

• Photo of Παρεάκι του Βουνού
    Παρεάκι του Βουνού May 17, 2021

Διαδρομή μέσα σε ελατόδασος και δρυόδασος

• Μαρία Μηνδρινού Jun 3, 2021

Πολύ όμορφη διαδρομή με θέα τη λίμνη

• Photo of Alkis Trigas
    Alkis Trigas May 1, 2022

As it was described.

• Photo of andreaskiriazis
    andreaskiriazis Dec 27, 2022

Ξεκινήσαμε με ομίχλη αλλά μόλις άνοιξε ο καιρός άξιζε . Η θέα σε μερικά σημεία πανέμορφη

• Photo of Theodoros Kazantzis
    Theodoros Kazantzis Dec 27, 2022

Όντως είναι πολύ ωραία διαδρομή. Ειδικά η θέα από ψηλά.

• PickleLex Jan 15, 2023

......

• Leonidas_T May 3, 2023

Εύκολη προς μέτρια διαδρομή, με ελάχιστα σημεία που χρειάζεται λίγο προσοχή (όχι τεχνικά). Πανέμορφο δάσος, ρυάκια, θέα προς τις γύρω κορυφές και προς τη λίμνη. Το τελευταίο κομμάτι του μονοπατιού δεν έχει καθαριστεί πρόσφατα αλλά περνάει χωρίς πρόβλημα. Μείον το αρκετά μεγάλο κομμάτι χωματόδρομου.

• pasiopou Oct 16, 2023

Loop trail near the lake with some lovely views, mainly in the ascending part.

• Nikos Avgoulas Oct 30, 2023

Πρώτη μου φορά σε μονοπάτι ήταν απλά καταπληκτικό.

• Photo of Chios Apostolos
    Chios Apostolos Nov 11, 2023

Πολύ ωραία διαδρομή με θέα την Λίμνη από ψηλά!!!

• Photo of mavrovas
    mavrovas Feb 17, 2024

Πολύ ωραίο δασωμένο μονοπάτι μέχρι τη λάκκα στα ψηλά που το πεζοπορήσαμε. Μετά πήραμε τον χωματόδρομο για να συναντήσουμε το κατηφορικό μονοπάτι, αλλά πέσαμε σε "παγάνα' πάνω από 10 κυνηγοί παρατεταγμένοι με τα αυτοκίνητά τους, τα όπλα τους και τους ασυρμάτους τους, είχαν αμολήσει τα σκυλιά τους στην πλαγιά περιμένοντας τα αγριογούρουνα. Ευγενικά μας απέτρεψαν να κατέβουμε από το μονοπάτι γιατί είχε μετατραπεί σε πεδίο βολής... Αναγκαστικά συνεχίσαμε στον χωματόδρομο και κάναμε έναν τεράστιο κύκλο. Ηθικό δίδαγμα.. μακριά από χωματόδρομους γιατί εκεί πάνε κι άλλοι "χομπίστες"...