Λίμνη Δόξα - Μαδερό - Διάσελο κυνηγού - Λίμνη Δόξα

Photo ofΛίμνη Δόξα - Μαδερό - Διάσελο κυνηγού - Λίμνη Δόξα Photo ofΛίμνη Δόξα - Μαδερό - Διάσελο κυνηγού - Λίμνη Δόξα Photo ofΛίμνη Δόξα - Μαδερό - Διάσελο κυνηγού - Λίμνη Δόξα

6 hours one minute
June 5, 2022
June 2022

near Ierá Moní Agíou Georgíou Feneoú, Peloponnese (Greece)

Κυκλική διαδρομή που περνάει απο πυκνά δάση , αλπίκά λιβάδια , κορυφές και διάσελα της περιοχής . Πραγματοποιήθηκε με διανυκτέρευση αλλά θα μπορούσε να γίνει και σε μονοήμερη . Έχω καταγράψει τις πηγές στη διαδρομή , αφού δεν είχα καταφέρει να εντοπίσω πηγές κατά τον σχεδιασμό της εκδρομής , από τους προηγούμενους ορειβάτες . Καμία τεχνική δυσκολία . Η διαδρομή από το διάσελο Μαδερό - Νησί ως το χωματόδρομο λίγο πριν το διάσελο Κυνηγού , δεν έχει σχεδόν καθόλου σήμανση και έγινε με χρήση GPS . Όλο το υπόλοιπο είχε σήμανση και δεν είχε δυσκολία προσανατολισμού . Το μπανάκι στα δροσερά νερά της λίμνης στο τελείωμα είναι το κερασάκι σε αυτή την πεντάμορφη τούρτα . Την κάναμε 06-2022 , 2 άτομα .

Πολύ ωραία θέα από το σημείο και ιδανικό για διανυκτέρευση . Είναι δίπλα στη στάνη και γι αυτό δε το επιλέξαμε . Στήσαμε λίγο πιο πάνω , κοντά στην ποτίστρα . Μέχρι εδώ φτάνει βατός χωματόδρομος .

Πηγή στα βράχια

Δύσκολο να την εντοπίσεις , μας την έδειξε ένας τσοπάνος . Τρεχούμενο νερό όλο το καλοκαίρι . Την ονομάζουν οι παλιοί "αθάνατα νερά" . Μας είπε ότι επίσης υπάρχει πηγή στο διάσελο Μαδερό - Γαιδουρόραχη , αλλά δεν καταφέραμε να φτάσουμε . Ο τσοπάνος μας είπε ότι τη δεύτερη πηγή είναι έυκολο να την εντοπίσεις .

Διασελο Μαδερό Νησί

Στρωτή ανάβαση με μόνιμη κλίση

Κορυφή Μαδερό

Μαδερο

η κόψη της Γαιδουρόραχης μαζί με την κορυφή της . Προσπαθήσαμε να φτάσουμε αλλά επιλέξαμε ένα λούκι με αλπίκη βλάστηση που κατέβαινε απότομα αλλά στο τέλος δεν είχε εμφανές πέρασμα για να φτάσεις στο διάσελο Μαδερό - Γαιδουρόραχη . Εκ των υστέρων είδα ότι έπρεπε να επιλέξουμε από την αρχή , ένα βράχινο λούκι λίγο πιο βόρεια , για να κατεβούμε . Ετσί δε φτάσαμε στη Γιαδουρόραχη και επιστρέψαμε στο διάσελο Μαδερό - Νησί . Από το διάσελο Μαδερό - Νησί ως την αρχή του χωματόδρομου η σήμανση είναι ελλιπής και χρησιμοποιήσαμε GPS .

το μονοπάτι τελειώνει σε μία ρεματιά . Περνάμε απέναντι και συναντάμε την αρχή ενός χορταριασμένου χωματόδρομου και νερό αμέσως μετά .

Ποτίστρα

Μετά την κατάβαση από διάσελο Μαδερό - Νησί , φτάσαμε στην αρχή ενός εγκαταλελειμένου χωματόδρομου . Βρήκαμε μία ποτίστρα με ελάχιστη ροή και λίγο πιο πάνω μία σωλήνα που είχε νερό . Αν κρίνω από τη ροή θα είχε νερό για κανά μήνα ακόμα .

Διάσελο Κυνηγού

Πασίγνωστο διάσελο της περιοχής . Αρχή ανάβασης για Ντουρντουβάνα και Πεντέλεια . Εμείς πήραμε την κατηφόρα για λίμνη Δόξας .

κατηφορικά για λίμνη Δόξας

Τέλος μονοπατιού από διάσελο κυνηγού

Από εδώ και μετά χωματόδρομος .

είχε πεσμένα δέντρα αλλά είχε γίνει η παρακάμψη από τους προηγούμενους

τελευταίο σημείο με θέα της λίμνης , λίγο πριν φτάσουμε στις οχθες της . Μετά ακολούθησε και η καθιερομένη βουτιά στα δροσερά νερά της λίμνης .