Λίμνη Δόξα: κυκλική ως το Μοναστήρι Αγίου Γεωργίου Φενεού

Photo ofΛίμνη Δόξα: κυκλική ως το Μοναστήρι Αγίου Γεωργίου Φενεού Photo ofΛίμνη Δόξα: κυκλική ως το Μοναστήρι Αγίου Γεωργίου Φενεού Photo ofΛίμνη Δόξα: κυκλική ως το Μοναστήρι Αγίου Γεωργίου Φενεού

February 2, 2020
February 2020

near Ierá Moní Agíou Georgíou Feneoú, Peloponnese (Greece)

Κυκλική διαδρομή από το ξεκίνημα για Ντουρντουβάνα μέχρι το Μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου του Φενεού.
Η διαδρομή έγινε την Κυριακή 2.02.20 από τον Φυσιολατρικό Όμιλο Ρ.Ο.ΜΠ.Α

Η πεζοπορία ξεκίνησε από τη λίμνη Δόξα Φενεού Κορινθίας, το στολίδι της Πελοποννήσου μέσα σε δάσος μαύρης πεύκης & ελάτης με ήπια ανηφόρα. Τεράστια έλατα , πεύκα & πουρνάρια δίνουν ένα ξεχωριστό τόνο στο τοπίο.

Μετά από 1,5 περίπου ώρα αντικρίζουμε το μαντρί του Γκογκάκη. Η θέα προς τη λίμνη και τη χιονισμένη Μεγάλη Ζήρεια Κορινθίας είναι ανεπανάληπτη. Μία στάση με τέτοια θέα είναι απαραίτητη, σε λίγο ξεκινάμε εύκολη πορεία και μετά από μισή ώρα βγαίνουμε σε ξέφωτο με επίσης πολύ ωραία θέα προς το οροπέδιο Φενεού, τη λίμνη Δόξα , τη Μεγάλη Ζήρεια και άλλα βουνά.

Αφού ξεκουραστούμε λίγο παίρνουμε δασικό δρόμο με ήπια κλίση για μισή ώρα περίπου, μετά μπαίνουμε σε ήπιο στενό κατηφορικό μονοπάτι με πεύκα , βελανιδιές & σπάρτα και βγαίνουμε πολύ κοντά στο μοναστήρι του Αγ. Γεωργίου Φενεού Κορινθίας ολοκληρώνοντας την πεζοπορική πορεία μας μετά από περίπου 4 ώρες.