Λίμνη Δόξα - Γαιδουρόραχη - Μαδερό - λίμνη Δόξα

Photo ofΛίμνη Δόξα - Γαιδουρόραχη - Μαδερό - λίμνη Δόξα Photo ofΛίμνη Δόξα - Γαιδουρόραχη - Μαδερό - λίμνη Δόξα Photo ofΛίμνη Δόξα - Γαιδουρόραχη - Μαδερό - λίμνη Δόξα

June 24, 2023
June 2023

near Ierá Moní Agíou Georgíou Feneoú, Peloponnese (Greece)

υπέροχη διαδρομή, ποικίλο έδαφος, τα είχε όλα...
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΩΣ ΑΝΎΠΑΡΚΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗ, ΧΩΡΙΣ GPS ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ..Μονοπάτι σε πολλά σημεία ασυντηρητο και δυσδιαβατο. Προσοχή στο σκαρφάλωμα μετά το διάσελο Γαιδουρόραχης- Μαδερό, γίνεται και δεξιά από το βράχο, εμείς επιλέξαμε αριστερά,απλά θέλει λίγο προσοχή ...
Στην καταβαση, στο διάσελο Νησί-Μαδερό, πάρτε πιο χαμηλά το μονοπάτι και στοχεύετε το "ρέμα", εμείς πήραμε το πιο πανω μονοπάτι, και πέσαμε πάνω δεξιά στο ελατόδασος,από όπου κατεβήκαμε σε μονοπάτι ολισθηρό με χώμα και πετραδακι....κανένα πρόβλημα βέβαια, απλά έκανε την κατάβαση λίγο πιο πικάντικη και πιο όμορφη για καλούς και δυνατούς πεζοπόρους.