Λιμνάκαρος - Στροβίλι - Μουζογένη νερό -Πελεκάνου

Photo ofΛιμνάκαρος - Στροβίλι - Μουζογένη νερό -Πελεκάνου Photo ofΛιμνάκαρος - Στροβίλι - Μουζογένη νερό -Πελεκάνου Photo ofΛιμνάκαρος - Στροβίλι - Μουζογένη νερό -Πελεκάνου

February 27, 2021
February 2021

near Avrakóndes, Crete (Greece)

Ανάβαση στο Στροβίλι απ τον αγαπημένο Λιμνάκαρο και πέρασμα στο νερό του Μουζογένη και στη περιοχή Πελεκάνου με τα παλιά μιτάτα. Μία εκπληκτική μέρα για βουνό ,πλήρης άπνοια ,μας έδωσε τη δυνατότητα να πιούμε το καφέ μας στη κορυφή του Στροβιλιού (1553 μ. )χαζέυοντας το Σπαθί και τους δέτες του.
Πρώτη στάση στο νερό του Ανεστάση, και περνώντας δίπλα από το καταφύγιο του Εος Λασιθίου όλο πάνω ευθεία σε 1 ώρα είμασταν κορυφή.
Διάλειμμα και κατάβαση (δύσκολη) απ τα νότια και ευθεία για το νερό'
Μπόλικο χιόνι αυτό το κομμάτι βρήκαμε το νερό και κατόπιν κάτω στου Πελεκάνου και το δρόμο αφού οι βαθιές χιονούρες μας κούρασαν αρκετά.
Όλο κάτω με το δρόμο επιστροφή .
Η διαδρομή με εξαίρεση τη κατάβαση μας απ τα νότια δεν έχει άλλη δυσκολία ,αυτό το κομμάτι θέλει κάποια προσοχή.
Νερό στ Ανεστάση ,σχεδόν όλο το χρόνο, και στου Μουζογένη άγνωστο έως πότε.

Να πούμε ότι για την ανάβαση πήραμε το μονοπάτι για το νερό με αποκλίσεις κάπου κάπου λόγω χιονιού, έχει κίτρινα σήματα και είναι έυκολο να το ακολουθήσετε ,υπάρχει πάντα και η λύση του δρόμου που οδηγεί στο καταφύγιο.
Απ το καταφύγιο ελέυθερα πάνω αλλά και πάλι θα δείτε μονοπάτι και περάσματα απ τις βραχούρες ,θάλεγε κανείς ότι ο τόπος σε οδηγεί μόνος του.
Απ το Στροβίλι η κατάβαση είπαμε θέλει προσοχή και χέρια, κατόπιν ευθεία πέρα κάποια στιγμή ξανασυντάμε σήματα άγνωστο που οδηγούν.
Απ του Μουζογένη κάτω πάλι μονοπάτι για Πλεκάνου ,πάλι με αποκλίσεις λόγω χιονιού αλλά είναι εμφανέστατο.
Απ του Πελεκάνου τώρα αλλά και πιο νωρίς μπορεί κάποιος να κόψει ευθεία κάτω το λαγκάδι,βόρεια , με μονοπάτια και να βγεί στο δρόμο χαμηλά ,εμείς πάλι λόγω χιονιού δεν το κάναμε.