Likya Yolu ( Ulupınar / Yanartaş Çıralı ) - Lycian Way Demo

Photo ofLikya Yolu ( Ulupınar / Yanartaş Çıralı ) - Lycian Way Demo Photo ofLikya Yolu ( Ulupınar / Yanartaş Çıralı ) - Lycian Way Demo Photo ofLikya Yolu ( Ulupınar / Yanartaş Çıralı ) - Lycian Way Demo

December 12, 2018
December 2018

near Ulupınar, Antalya (Türkiye)

Likya Yolu ( Ulupınar / Yanartaş Çıralı ) - Lycian Way DEmo
Yürüyüşümüz Ulupınar'daki dereden başlayacak, Dere geçişinden sonra yolumuz patika olarak devam ediyor ve tepeye doğru tırmanmaya başlıyoruz. Bu noktadaki rakımımız yakşalık 150m ve tepeye vardığımızda yaklaşık 200m irtifa kazanarak 350m’ye çıkmış olacağız. Orman içindeki bu tırmanış yaklaşık 1.5km kadar. Keyifli ve çok yorucu olmayan bu patikadan tırmanışı tamamladığımızda karşımızda çıralı sahili manzarası bizi karşılıyor olacak
Tepenin bu noktasında yanartaş olarak bilinen gaz çıkışlarının olduğu ocaklardan mevcut. Aşağı tarafta herkesce bilinen bölgedekilere göre daha küçük olan ocaklardan bazıları yanıyor . Yanartaştan sonra 2 km sonra çıralı sahilinden sonra vakit yeterse Olympos Antik kente de girebiliriz ve yürüyüşümüzü burada sonlandırmış olacağız.