Likya Yolu Rehberiniz - Ovacık - Faralya 1.Etap - Likya Yolu Maceramız Başladı

May 1, 2023
April 2023

near Ölüdeniz, Muğla (Türkiye)

Merhaba Dostlar;
Uzun zamandır planladığımız Likya Yolu yürüyüşüne başladık. Dünyanın en güzel, en keyifli yürüyüş rotalarından biri olan Likya Yolu'nu yürümek için en uygun zamanlar Nisan ya da Kasım ayları. Biz Fethiye Ovacık mevkiinden meşhur Likya Yolu tabelasının olduğu noktadan başladık yürümeye. İlk rotamız Ovacık-Kozaağaç-Kirme-Faralya parkuru idi. Yaklaşık 14 km uzunluğundaki bu parkur daha ilk km'lerinden itibaren muhteşem manzaralı ile karşıladı bizi. Her bir kilometresinde ayrı bir güzellikle karşılaştık. Orta zorlukta ve nisbeten uzun bir parkurdu. Lakin her bir adımına değdi:) İlk gün sabah 9 civarında başlayan yürüyüşümüz akşam saat 19'da son buldu.Ayaklarımız yorgun lakin ruhumuz çok mutluydu. Likya Yolu videolarımızın ilki olan bu videoyu umarım sever ve keyifle izlersiniz. Videoda bol bol anlattık, ayrıca gps verilerinde de dinlenme, su kaynağı ve konaklama noktalarını da işaretledik. Pusulanız kalbiniz, yol arkadaşınız hep doğa olsun:)
BİZİ İZLEMEYE VE DOĞA'DA KAL'MAYA DEVAM EDİN..

Biz gezmeye gezdikçe keşfetmeye devam ediyoruz. Destekleriniz bizim için kıymetli.
DOĞA'da KAL'maya devam ediniz. İyi seyirler.. Yeni bir videoda görüşmek üzere.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 🚨Kanalımıza ABONE olup desteklerseniz çok mutlu oluruz. ✌️fotoğraf ve yeni rotaları için buradan da takip edebilirsiniz...😊🌈 Web Sitemiz ; https://www.dagdenizyolculari.com/