Likya Yolu/Lycian Way - Patara Plaji

Photo ofLikya Yolu/Lycian Way - Patara Plaji Photo ofLikya Yolu/Lycian Way - Patara Plaji Photo ofLikya Yolu/Lycian Way - Patara Plaji

May 1, 2017
May 2017

•   5 2 Reviews

near Ova, Antalya (Türkiye)

Patara Plajı, Patara antik kenti yakınında bulunan ve bu bölgedeki en büyük ve güzel plajlardan biridir. Patara kumsalı, çevredeki kumsalların en uzunu ve en görkemlisidir. 12 km uzunluğundaki kumsalın derinliği yer yer 200-300 metreye ulaşır. Kumu incedir. Deniz ise sığdır.
Sadece Türkiye’nin değil, tüm dünyanın en güzel plajlarından biri olarak bilinen Patara Plajı, yaklaşık 18 kilometre uzunluğu ile adeta saklı kalmış bir cennet niteliğindedir. Maldivler'i andıran bembeyaz kumsalları ile denizin tadına varabileceğiniz bu plaj, tatilinizi unutulmaz kılacak.Ekolojik tatil kavramının Türkiye’de yaygınlaşmasını sağlayan Patara Plajı, tam anlamıyla dünyayı kendine çekiyor. Hem tarihi, hem de doğası ile Patara’da keşfetmenizi bekleyen çok şey var. Biz de sizin için Patara Plajı'nı derinlemesine inceledik. Gelin birlikte göz atalım!

PictographPanorama Altitude 75 ft

Agacalti

• Photo of mel6677
    mel6677 Nov 2, 2020

Yeşil ve mavinin buluştuğu, doğanın kucağına kendinizi atacağınız, bakir kalmayı başarmış, cennetten bir köşe…

• Photo of KAMPTREK
    KAMPTREK Nov 2, 2020

Fethiye'den başlayarak Antalya'ya kadar uzanan ve tarihte Likya olarak adlandırılan Teke yarımadasındaki patikalardan bir kısmının işaretlenip haritalanması ile oluşturulmuş yürüyüş rotası. 1992 yılında çalışmalarına başlanılan Likya yolu 1999 yılında Kate Clow tarafından hizmete açılmıştır.
    *** Likya Yolunun türkiye de bilinirliğini artıran Altuğ ŞENEL hocama da ayrıca TEŞEKKÜR ederim.