Likya Yolu/Lycian Way - GÖKÇEÖREN - HACIOĞLAN DERESİ KAMP(9 KM)

Photo ofLikya Yolu/Lycian Way - GÖKÇEÖREN - HACIOĞLAN DERESİ KAMP(9 KM) Photo ofLikya Yolu/Lycian Way - GÖKÇEÖREN - HACIOĞLAN DERESİ KAMP(9 KM) Photo ofLikya Yolu/Lycian Way - GÖKÇEÖREN - HACIOĞLAN DERESİ KAMP(9 KM)

January 31, 2020
January 2020

near Seyret, Antalya (Türkiye)

Gökçeören’den yola çıktığınızda ilk durağınız Hacıoğlan Deresi olacak. Mesafe uzun olsa da kolay bir parkur. Ortalama olarak 2,5-3 saatte tamamladık.Ve burayı çok beğendik hemde su var ve burada kamp attık. (parkur başlangıcı 800 m rakım Hacıoğlan deresikamp yerimiz 630 m rakımda.)

PictographInformation point Altitude 2,820 ft

Gökçeören

Antalya iline 208 km, Kaş ilçesine 16 km uzaklıktadır. Mahalleleri İZNE-MUMUDA-BALDIRAZ-GÖKDERE dir. Gökseki kaşa 5 km uzaklıktadır. Göksekide Kaş İsmet Köroglu Anadolu Lisesi,Kaş Otelcilik ve Turizm Lisesi,Kaş Spor Salonu,Öğrenci Yurtları bulunmaktadır. Ayrıca Kaş Devlet Hastanesininde gökseki mahallesindedir. Göksekı yabancıların ılgısını ceken ve yatırım yapmaya daha cazıp olmaktadır.Denıze yakınlıgı ıle de yabancıların buraya olan ılgısını bır kat daha arttırmaktadır.Akçagerme plajına 500m uzaklıktadır. Gökçeören koyünde halkın geçim kaynagı genelde hayvancılıkla sağlanmaktadır...

800 rakımda düz yol

iniş 650 m rakım

HACIOĞLAN DERESİ

PictographCampsite Altitude 1,841 ft

KAMP ALANI

Gökçeören’den yola çıktığınızda ilk durağınız Hacıoğlan Deresi olacak. Mesafe uzun olsa da kolay bir parkur. Ortalama olarak 2,5-3 saatte tamamladık. Hacıoğlan Deresi mevkinde kamp attık.