Likya Yolu - Lycian Way - 25B - Asagi Kuzdere - Roma Koprusu - Goynuk Yayla

February 19, 2018
February 2018

near Arslanbucak, Antalya (Türkiye)

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

YOLDAN CIKIS PATİKA GIRIS / Exit from the road entrance to path

• Photo of azcokgezdim
    azcokgezdim Apr 23, 2019

Tersten yürüdük 18 arkadaş olarak, çokça heyelan olmuş özellikle roma köprüsünden önceki 5 km gerçekten zorlaşmış durumda...

• Photo of altugsenel
    altugsenel Apr 24, 2019

Doğrudur. 2018'deki aşırı yağışlardan sonra toprak kayması sonucu işaretler ve patikaların bir kısmı kapandı. Yine de yürüyecekler birebir olmasa da yakın bir yoldan, patikada ilerleyebilirler. Uyarı ve bilgilendirme için teşekkürler...