Likya Yolu - Lycian Way - 21 - Karaoz-Gelidonya Feneri-Adrasan

February 19, 2018
February 2018

•   4.8 5 Reviews

near Çerdin, Antalya (Türkiye)

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

Lİkya Yolu

• Photo of Canes123
    Canes123 Apr 18, 2019

Sitenizdeki yaziyi kitap okur gibi okudum. Ellerinize ayaklariniza saglik. Merak ettigim bir konu: iki gun sonra kamp atmak icin Gelidonya'yi tercih etmeyi planliyorum, bu aktiviteyi tavsiye eder misiniz?

• Photo of altugsenel
    altugsenel Apr 19, 2019

Merhaba. Kamp atılabilir ama zaman zaman hava çok rüzgarlı olabiliyor.

• Photo of jananja
    jananja Mar 14, 2021

Çoğunlukla sizin rotalarınızı takip ediyorum, açıklayıcı notlar düştüğünüz için çok teşekkür ederim. Çok faydalandım.

• Photo of nsoydanbal
    nsoydanbal Apr 25, 2021

Rotayı kolaylıkla takip ettik. Teşekkür ederiz.

• Photo of ilka 1
    ilka 1 Jun 1, 2021

Altuğ hocam sürekli sizin rotaları kullandım likya yürüyüşümde, adrasana vardım, ancak gelidonya feneri bankın ve milli park tabelasının olduğu ikinci dönüş patikasinda sıkıntı var, talebanin arkasina kayaliga goturuyor rota. Bi yanlışlık olduğunu anlayıp maps me ile sağlama yaptım ve tabiki devam eden patika yol ancak sanki bu rotada dediğim gibi levha arkasından devam ediyormuş gibi çiziyor, bilginize. Emeğinize sağlık , teşekkürler.

• Photo of yldz.mucella
    yldz.mucella Oct 31, 2023

Selamlar , Likya yolunu yürüyeceğim, kitabiniza nereden ulaşabilirim? Tesekkurlee

• Photo of altugsenel
    altugsenel Oct 31, 2023

Merhaba. İnternet kitapçılarında bulunuyor d&r idefix hepsiburada Altuğ Şenel adım adım Likya yolu diyerek aratabilirsiniz