Likya Yolu - Lycian Way - 19 - Myra-Demre-Beloren-Alakilise-Finike

February 19, 2018
February 2018

•   4.8 2 Reviews

near Myra, Antalya (Türkiye)

İki günlük rota olup, rota boyunca su durumunuza çok dikkat edin.
Rotada su durumunuza dikkat edin. Susuz kalmayın. idareli olun.

It is a two-day route, so pay attention to your water consumption along the route
Take plenty of your water with you, consume with care but don't be dehydrated.

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

ZEYTIN

• Photo of ethemkurucay
    ethemkurucay Apr 26, 2021

Altuğ beye çok teşekkür ediyorum. saygılar.

• cafer setenci Oct 5, 2022

Suyun tamamını Demre de yüklenmeyin, çok dik bir yokuşu var. Belörende su mevcut, soğuk su dolabı da var. Belörenden sonrası için boş şişe getirmek daha mantıklı.

nsoydanbal Oct 15, 2023

14-15 Ekim 2023’de bu rotayı takip ederek yürüyüşümüzü Demre, Belören, Alakilise, Erenler, Yatıkardıç, Belos ve Finike’de bugün tamamladık. (3 kişi)
    Yürüyüşlere sabah 6:45’te hava aydınlanır aydınlanmaz başladık, akşam hava kararınca saat 7:00 civarında anca bitirebildik.
    İki gün için çok yorucu ve zorlayıcı bir yürüyüş oldu. Ancak iki günde bitirmenin de yürüyüş boyunca taşınacak su, ekipman ve yiyecek açısından faydası oldu, daha az yükle yola çıktık.
    Erenler ve Yatıkardıç Yaylası civarı gece 5 dereceye kadar düşüyor ve çiğ vardı sabah.

nsoydanbal Oct 16, 2023

Alakilise’den Papaz Kayası’na çıkışımız sırasında yağmur başladı, çok dik olan tırmanış yağmurla kaygan bir hale gelen zemin nedeniyle zorladı. Bir ara dolu yağdı. Bir ağacın altına sığınarak bir süre beklemek zorunda kaldık. İklim olarak sert bir bölge olması nedeniyle bu tür sürprizlere hazırlıklı olmakta fayda var. Rota için Altuğ Şenel’e teşekkür ederim. Emeklerine sağlık.