Likya Yolu - Lycian Way - 13A - Kas-Limanagzi Ust-Uzumlu Iskelesi

February 19, 2018
February 2018

•   4.6 3 Reviews

near Kaş, Antalya (Türkiye)

Kaş'tan başlayan bu rotanın Limanağzı'na ulaşıldığında ikiye ayrıldığı iki rotası vardır. Bu iki rota 2-3 km. sonra Limanağzı çıkışında tekrar birleşir. Bu rota Limanağzı'nın yukarısında bulunan zeytinliklerden geçen rotadır. Çok ağır yükleri olan yürüyüşçüler ve gruplar bu rotayı kullanabilirler.

After Kaş route divides in two and connects in Limanağzı. Both routes are 2-3 km. and they merge again at the exit of Limanağzı. This route is the one passing through the olive groves located above Limanağzı. Hikers with very heavy loads, crowded groups are advised to take this route.

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

ÜZÜMLÜ İSKELESİ / Üzümlü

• Photo of hıdır777
    hıdır777 Apr 21, 2021

Teşekkürler Altuğ Mayıs'ta ordan geçeceğiz kolay olan yer iskele sanırım dimi

• Photo of ethemkurucay
    ethemkurucay Apr 26, 2021

teşekkür ederim.

• Photo of okangoztepe
    okangoztepe Apr 20, 2022

PArkur boyunca işaretlemelerde sıkıntı yok. Zor olarak değerlendireilebilir. Üzümlü sahilde Peugeot minibüsünde hizmet veren işletme var. Nisan 2022 itibariyle su 10 TL, 1,5 lt kola 20 TL,Oreo 4 lü bisküvi:20TL. Çay ,Kahve de mevcut. Sizden çadır kurarsanız para talep edebilir, iki adım daha yürüyün az ileride kurun paranız cebinizde kalsın fakat su vs için alışveriş yapın ki işletme yaşasın.

• Photo of Durukarnas
    Durukarnas Sep 11, 2023

Fakdere üzümlü arası işaretlemelere dikkat etmek lazım. Kireç taşları yürüyüş için tehlike yaratabiliyor. Kesinlikle ve kesinlikle yakkabı seçimine dikkat etmeli. Bizim ayakkabımızın tabanı çıktı. Üzümlüde bir ekiple karşılaştık. Ayakkabı tabanını bantlayıp boğazcık istikametine tırmanmaya başladık.