Likya Yolu - Lycian Way - 09B - Uzumlu-Delikkemer-Gelemis-Kalkan

February 19, 2018
January 2012

•   4.7 1 review

near Margaz, Antalya (Türkiye)

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

UZUMLU

21-APR-06 7:46:05

• eraydinus Feb 23, 2023

Merhaba Altuğ hocam, bu Likya yolu rotalarınızda A-B gibi başka güzergahlar var. Bunlardan hangisi tercih edilmesini tavsiye edersiniz . Zorluk derecesi önemli değil, herbir yeri ayrı güzeldir kesin, bir yolu tercih edicem mecbur. 529 km olan rotanızı takip etsem kâfi midir. Ana rota olarak?

• Photo of altugsenel
    altugsenel Feb 24, 2023

bir tavsiye yapamam sizler rota içeriklerini inceleyip zorluk/görsel anlamında kendiniz karar vermeniz gerekir. Ana rota diye bir ayrım yok. A/B alternatifleri de birleşiyor zaten. Selamlar

• eraydinus Feb 24, 2023

Anladım hocam, bu rota paylaşımları içinde çok teşekkür ederim, emeğinize sağlık.

• Photo of Mehmet Ali Tekçam
    Mehmet Ali Tekçam Apr 25, 2023

Üzümlü İslamlar ve İslamlar akbel arası yapılan inşaatlar sebebiyle keyifsizdi. Sonrası ise uzun ama oldukça güzel manzaralarla epey eğlenceliydi.

İslamlardan akar suya inip çıktıktan sonra kıvrılan yolda işaretler yok oluyor. Kaptırıp çok çıkmadan sağ dönmek gerek.

• Photo of Murat Kosucular
    Murat Kosucular May 10, 2024

Hocam selamlar, ben Patara'dan başlayarak Fethiye'ye doğru yürüyorum. Yani sizin GPS verinizin tersine, yürüşle ilgili bir problem olmaz diye düşünüyorum.

• Photo of altugsenel
    altugsenel May 10, 2024

Tersi yürümek sorun olmaz aplikasyon onu otomatik olarak yürünen yöne doğru düzeltir zaten