Likya Yolu - Lycian Way - 07 - Ozlen (Pydnai)-Letoon-Xanthos

February 19, 2018
May 2011

•   4.2 2 Reviews

near Bağlıca, Antalya (Türkiye)

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

060Xanthos

• Photo of esrakutlu
    esrakutlu Apr 6, 2018

Merhaba, bu rotanın saat göstergesi hatalı mı acaba?

• Photo of altugsenel
    altugsenel Apr 17, 2018

Merhaba. Tüm rotalar yeni çıkan Adım Adım Likya Yolu Kitabı için nokta ve küçük değişiklikler sebebiyle düzenlendiği için burada saatte farklılıklar olabiliyor. Kitapta tüm rotaların detaylı saat ve mesafe bilgileri bulunuyor.

• Photo of Ballisml
    Ballisml Mar 4, 2020

Merhaba bu rota patara da mı bitiyor

• Photo of altugsenel
    altugsenel Mar 5, 2020

Hayır bu yerleşimlerin içinden geçen Kınık-Xanthosta biten rota. Patara rotası için 09 olana bakabilirsiniz. Özlen deresini de Patara diye karıştırabiliyorlar ama asıl antik kent Patara 09 no. Lu dosyadadır.

• Photo of vmkaya1970
    vmkaya1970 Apr 9, 2021

I have followed this trail  verified  View more

Özlen çayından sonra Likya yolu için işaretler eksik seraların arkasından orman yoluna giriliyor işaret göremedim bence ozlenden direkt kınık dolmuslarina binmeli yol boyunca her yerde sera ilaç ve artiklari var ağaçlar güzel orman yolu hariç diğer yıllar gecneli taş baton takiliyor

• Photo of Özgür Arda BAYRAM
    Özgür Arda BAYRAM Jun 15, 2021

Bu yolu, kitabınızdaki tavsiyeniz üzerine yürüyerek tamamladım. Yolun çoğunun yerleşim yeri olması sebebiyle ilgi çekici olmadığı izlenimi veriyor. Fakat zamanı ve enerjisi olan kişilerin bu yolu yürümesini tavsiye ederim. Seralar, kilometrelerce uzanan kumsal üzerindeki orman, bölge insanlarının yardımseverliği, yol boyunca meyve ağaçları, yerleşim yerlerindeki hoparlörlerden yerel ağızla verilen ilginç domates alım ilanları, peşinizden havlayan fakat zarar vermeyen köpekler gibi daha birçok ilginç şey deneyimlemeye değer. :))