Likya Yolu - Lycian Way - 04A - Kabak Vadi-Alinca

February 19, 2018
May 2011

•   4.6 4 Reviews

near Kabak, Muğla (Türkiye)

Likya Yolu'nun su, önemli yol ayrımları, yerleşim noktaları güncellenmiş dosyasıdır. Kestirme ve araç yolları kullanılmadan işaretli orjinal rotalara bağlı kalınarak adım adım yürünmüştür. Tüm rotalar Magellan GPS ile çizilmiştir.

Likya Yolu ile ilgili tüm detaylara www.likyayolu.org adresinden ulaşılabilir.

Rehberli, rehbersiz programlar için info@hikeinturkey.com adresine e-mail atabilir veya www.hikeinturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

INSTAGRAM: yuruyenkisi

This is the whole waymarked (red&white) Lycian Way route, whole route hiked on foot with our veteran Magellan GPS, no shortcuts and hitchhikes were used.

Path details about Lycian Way found in www.lycianway.org

For guided and self-guided programs please contact info@hikeinturkey.com or visit www.hikeinturkey.com

INSTAGRAM: yuruyenkisi

WTR9

• Photo of yarizamanliseyyah
    yarizamanliseyyah Mar 27, 2021

Benim için zorlu bir yolculuk oldu. Faralyada kabağa gelip sonrasında bu rotaya devam edince zorlandım açıkçası.

• Photo of Atilla Çökmez
    Atilla Çökmez Jun 8, 2022

4b rotasina gore daha kolay bir cikis.

• Photo of nsoydanbal
    nsoydanbal Oct 27, 2022

.....

• Photo of didim_09
    didim_09 May 2, 2023

Rotayı 15 kişilik bir grup ile sorunsuz olarak tamamladık. Rotaya kabak' tan başladık. Vadi rotasını takip ederek, Alınca/Vadı/Sahil sapağında Kabak Sahile devam ettik. Sahile inerken şelale ayrımına girip çıktık. Kabaj sahilden tekrar başlangıç yerimiz olan Kabak a tırmanarak rotanın büyük bir bölümünü tamamlamış olduk. Emeklerinden dolayı Altuğ hocamıza teşekkür ederim.