Likya Yolu Kaş-Limanağzı-Fakdere koyu-Üzümlü Plajı-Boğazcık

Photo ofLikya Yolu Kaş-Limanağzı-Fakdere koyu-Üzümlü Plajı-Boğazcık Photo ofLikya Yolu Kaş-Limanağzı-Fakdere koyu-Üzümlü Plajı-Boğazcık Photo ofLikya Yolu Kaş-Limanağzı-Fakdere koyu-Üzümlü Plajı-Boğazcık

91 4.8
April 25, 2019
April 2019

•   4.8 4 Reviews

near Kaş, Antalya (Türkiye)

Kaş merkezden başlayan Likya yolunun en güzel etaplarından biri olan sahilden devam eden muhteşem doğa harikası plajlardan geçen zaman zaman riskleri olan bir etaptır.
Rota üzerinde Kaya mezarları ve sarnıçlar bulunmaktadır. Özellikle Limanağzı plajı yaşanmaya değer bir yerdir. Rota üzerinde su bulunmaktadır. Limanağzında ve Fakdere koyunda tesis bulunmaktadır. Üzümdere plajı da çadır konaklama için uygun bir yerdir.

PictographBeach Altitude 40 ft

Kaş Liman Ağzı Tesisi

Bu bölge Kaş’a yakınlığı, tarihi ve doğal güzelliği ile denize girilip kafa dinlenecek en güzel yerdir. Kaş limandan Kalkan teknelerle ya da 5 km kadar doğada yürüyüş yaparak da bu noktaya ulaşabilirsiniz. Gayet güzel bir tesisin bulunduğu bu noktada restoran içki ve şezlong ve duş gibi birçok tatil turizmi hizmetini bulabilirsiniz.

Sarnıç

Fakdere Koyu

Burası özel mülk olarak kullanılmaktadır. Yerleşim mevcut fakat kamp için izin verilmiyor. Denize girmek için ideal bir yer. Su bulunuyor. Çay kahve bekçiden temin edilebilir.

PictographBeach Altitude 46 ft

Küçük Koy

PictographCampsite Altitude 22 ft

Üzümlü Koyu Kamp Alanı

Bu alana araç girebiliyor. Su mevcuttur. Geniş bir alanda kamp imkanı mevcut.

Sarnıç

Hayvan Çiftliği

Sarnıç ve Mabed

• Photo of Ballisml
    Ballisml Mar 4, 2020

Bu bölgede pansiyon fiyatları hakkında bilginiz varmı çadırda kalmak istemiyorum

• Photo of GezErsin
    GezErsin Mar 4, 2020

Boğazcık köyünde pansiyonlar var, fiyatlar yüksek sayılmaz, son güncellemelerden sonra nedir durum bilgim yok. Ama boğazcık sessiz sakin biryer...

• Photo of Mr Hunter
    Mr Hunter Apr 17, 2020

Bonita ruta, felicitaciones.

• Photo of Fikocu1
    Fikocu1 Oct 4, 2021

I have followed this trail  verified  View more

Zor ve zevkli rota.

• Photo of selman akyildiz
    selman akyildiz Apr 21, 2022

4. Ay sonunda hava nasıl oluyor. Denize girilir mi, yağış veya soğuk mudur?

• Photo of GezErsin
    GezErsin Apr 22, 2022

Geç kalmış sayılmazsınız Mayıs ortasına kadar yapanlar oluyor.

• mesut arı Sep 22, 2022

Boğazcık köyü yakınında çadır kurabileceğimiz ücretsiz bir yer var mı?

• Photo of seçkin karademir
    seçkin karademir Mar 9, 2023

Temmuz başında kaş Antalya arasın da yapan varmıdır.

• sybillcoper Apr 10, 2023

Arkadaşlar biz 3 tecrübeli arkadaş 2016 yılında tam ekipmanla, kaş tan başlayarak tamamlamaya çalıştık. Ne mümkün 3 4 gün sonunda patikadan ayrıldık evimize geri döndük. Likya yolunu tamamen bitirmek sadece profesyonel ekiplerin harcı. Bazı etapların altına ben bu rotayı tamamladım yazanlar gırla, bana hiç inandırıcı yolunu yürümek 45 gün sürüyor, 8 saat ki çoluk çocuk ailecek sakın ola o dağlara o patikalara düşeyim demeyin. Rota üzerinde "pansiyonların" kalitesini sormuş pansiyon"lar" demiş bazı arkadaşlar buna çok güldüm. Bazı şehir merkezleri hariç rotada in cin top oynuyor değil pansiyon bakkal, çakkal, insan, hayvan bile yok hayvan. Su kaynağı yok yiyecek içecek temini zaman korkutucu ve ürkütücü olur, 115 112 için bile telefonlar çekmez, çekse ne değişir kötü bir senaryoda ilk yardımın gelmesini beklemeyin... Ücretsiz çadır atabilir miyiz diyen olmuş, apartman bile çıkarsınız istediğiniz yere, çünkü zaten sizden başka kimse olmayacağı için problem olmaz:) Çok iyi araştırıp çok iyi fizik kondisyon ve mental olarak hazırlanıp grup halinde çıkılması gereken bir yolculuktur bilesiniz, yedi göllerde uludağın eteklerinde yürümeye benzemez. Yaz aylarında sıcaklık 40 derecelerde seyrediyor mutlaka ve mutlaka sonbahar ya da ilk bahar başlangıcında denenmelidir.
    Ben bu rotayı tamamlayamadım;)

• Photo of Altay Artar
    Altay Artar Apr 18, 2023

Teşekkür ederiz 🙏

• eyanar26 May 3, 2023

merhaba, riskler derken ne tip riskler acaba ?

• sybillcoper May 3, 2023

eyanar26; ben risklerden bahsetmemiştim ama, yorumumdan riskli olduğuna kanaat getirilmiş herhalde doğru da yorumlanmış. Riskleri şu şekilde sıralayabilirim: ve yemeksiz kalmak, rota üzerinde sandığınız kadar bakkal çakkal market otel panyison yok, yol yok elektirik yok, halinde ilk yardımın gelmesi sandığınızdan uzun sürer hem konumunuza ulaşım hem yerinizin tespiti basit olmayacak, hayvanlar elinizdeki decathlon batonu size çok yardımcı olmayacaktır, 4. olarak mental olarak tramva yaşamanız olası... 5. yorucu bir aksiyon, plajda kumsalda terlikle yürümeye benzemez, özellikle ayakkabılarınız ve pantolonunuzun bu işe uygun olması lazım converse ayakkabıyla olacak bir iş değil...Standart bir dağcı çantası 65-85 litre arası hadi sizde 100-110 litrelik olanı var olsun, bu sırt çantalarının tam ekipman (çadır uyku tulumu diğer teknik teçhizat gıda malzemesi su) dolu olduğu hali 40 kilodan başlar devamı hayal gücünüze kalmıştır... Bu çantalar sırtınızdayken sarp kayalıkta yada toprak yolda yada iri mıcırda yürümek sandığınız kadar kolay değil, rotada zaman zaman inişler zaman zaman tırmanışlar zaman zaman da büyük küçük yarıkların sağından solundan geçmek zorunda kalıyorsunuz, yön tayin etmeyi bilmeniz gerekiyor google mapsle dolaşabileceğiniz yerler değiller, oraya taşlardan sprey boyalardan bezden çaputtan bilmem nelerden işaretler koymuşlar evet, bazı bölümlerde size sadece referans oluyorlar nereye gitmeniz gerektiğini size söylemiyorlar kimse gelip de yok taş var yok sprey boya var çaput var masalı anlatmasın... Doğada gece karanlıkta medeniyetten uzakta korkusuz şekilde mental olarak da güçlü şekilde var olmayı biliyor olmanız gerekiyor... Bu anlattıklarım hikaye değil masal değil. Bu rota; tam olarak hakkını vererek bitirmek isteyenler için konuşuyorum; cam plazada ofiste çalışırken, daha önce çadırı matı sadece metro market reyonunda görmüş arkadaşların " hadi gidip deneyelim" diyebileceği bir rota değil arkadaşlar. Başka sorunuz varsa rotanın bir kısmını yürümüş biri olarak samimi abartısız olarak cevaplamaktan memnun olurum...

• eyanar26 Jun 25, 2023

çok sağlam abartmışsın, komando musun 40 kg ne mübarek ?

• Photo of sevdaD
    sevdaD Mar 16, 2024

Merhaba teşekkürler güzel rota için mutlaka kas etabini yürürken faydalanacagim. Ayrıca yorumları okuyup rota hakkinda bilgi edinmek isteyen arkadaşlar için yukarıda yazılan yorumun aşırı abartı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Risk her yerde her zaman var elbet ama likyanin 2 etabını tek başıma tamamlamış biri olarak hiç sıkıntı yaşamadığımı belirtmek isterim ki ovacık alınca etabi gelidonya etabi kaş etabi popüler rotalar tamam belki çocuklarla falan zor olur ama sağlıklı kondisyonu çok kötü bir yetişkini de çok zorlamaz diye düşünüyorum Orta zorlukta rotalar. Tavsiyem yola çıkmadan YouTube da daha önce yürüyenlerin videolarını izleyin su kaynağı olmayan bölgelerde yeterli miktarda su aldığınızdan emin olun