Wikiloc will stop soon for maintenance

Likya Yolu ( Hisarçandır - Çitdibi ) - Lycian Way

Photo ofLikya Yolu ( Hisarçandır - Çitdibi ) - Lycian Way Photo ofLikya Yolu ( Hisarçandır - Çitdibi ) - Lycian Way Photo ofLikya Yolu ( Hisarçandır - Çitdibi ) - Lycian Way

October 21, 2016
October 2016

near Hisarçandır, Antalya (Türkiye)

Likya yoluna yeni eklenen Hisarçandır-Çitdibi ve Çitdibi- Geyikbayırı rotalarından Çitdibi-Geyikbayırı rotasını daha önceden yürümüştük.Bu gün ise Hisarçandır-Çitdibi rotasını Yahya Kabak ile birlikte yürüdük. Daha önceden Wikiloc'a atılan bu bölüm rotaların tamamında bir hata tespit ettik. Yürüyüşçü arkadaşlar bu rotada Orman Yolu -Patika 3 ve Orman Yolu - Patika 4 arasındaki patikayı atlayarak sadece orman yolundan yürüdüklerini anladık. Bizim Yürüdüğümüz rota tamamen işaretli rota üzerinden gerçekleşmiştir. Yürüyecek arkadaşların belirtiğim iki noktadaki patika bağlantılarına dikkat etmelerini öneririm . Rota gölete kadar inişle devam etmektedir. Kısa bir iki bölümde hareketli küçük taşlar sıkıntılı olsa da genel olarak rahat ve yürünmesi gereken güzel bir rota olmuş. Genelde rota üzerindeki çamlık alanlardan geçerken zemindeki yoğun ibrelerin yağışlı havalarda çok kaygan olacağından dikkat edilmesi gerekir. Göletten sonra kısa mesafede aşırı yükselme biraz sıkıntı yaratsa da kısa dinlenme molaları ile bitişe geliniyor. Başlangıç noktası dışında yolda hiç su kaynağı göremedik.

Rota tavsiyeleri

- Patikanın bazı yerlerde irili ufaklı taşlarla dolu olması, bazı yerlerde çam ibrelerinin zemini tamamen kaplaması ve çok dik yerlerin olması nedeni ile yağmurlu havalarda çok dikkat edilmesi gerekmektedir.
- Kamplı yürüyecek arkadaşların 7,5 km.lik bu parkuru ve ertesi günkü 15,5 km.lik Çitdibi-Geyikbayırı rotasını birlikte değerlendirmeleri gerekmektedir. Tavsiyem ertesi günkü Çitdibi-Geyikbayırı rotasını bu günden birazdaha yürümeniz yönünde olacaktır. Aşağıdaki linkte tavsiye ettiğim ertesi gün rotası olan Çitdibi-Geyikbayırı rotasındaki Su-5 yazan noktada kamp yaparak ertesi günkü 15.5 km.lik parkuru biraz mesafe olarak azaltmanız önemlidir.
Çitdibi-Geyikbayırı Rotası Linki;

Su-1 ( Water ) -Cami

Çitdibi

• NAİM UYGUN Oct 15, 2023

bu parkuru tamamladım kolay ve zevkli bir parkur