Likya yolu Finike - Demre (Beymelek)

Photo ofLikya yolu Finike - Demre (Beymelek) Photo ofLikya yolu Finike - Demre (Beymelek) Photo ofLikya yolu Finike - Demre (Beymelek)

December 8, 2018
December 2018

near Boldağ, Antalya (Türkiye)

Likya yolu Finike - Demre (Beymelek)
Pusula yürüyüş gurubu olarak 7 aralık 2018 de saat 15.40 Isparta dan Kumlucaya doğru dört arkadaş yola çıktık... Daha önce yürümüş olduğumuz likya yolunun Kumluca - Adrasan etabından sora Finike Demre etabını yürümek üzere Kumlucaya saat 21.00 sularında ulaştık.. Sabah saat 08.30 sıraları Göklimandan yürüyüşümüze başladık yol boyunca kırmızı beyaz çizgileri takip etmeye çalıştık, zaman zaman rotadan çıkıp kırmızı beyaz çizgileri kaybettik. Bizimle gelen beşinci arkadaşımız kırmızı çizgileri bulunca yaşadığımız mutluluğu anlatamam. Zaman zaman dik yamaçlardan kanyonlardan çalılıklardan geçerek yol aldık. Hafif bulutlu ne çok soğuk ne de çok sıcak bir havada yürüdük rota hayli taşlıktı gönül isterdi ki 29 km yi tamamlayalım fakat günün kısalığı ve rotanın zorluğu nedeniyle 15 veya 17 km kadar yürüdüğümüzü tahmin ediyorum. Zaman zaman wikilok proğramımız çalışmadı telefonu açıp kapatmak zorunda kaldık. Rotayı yürüyeceklere şiddetle fazla su almalarını tavsiye ediyoruz. Suyumuz azalınca yaylada Belen Köyü nden İbrahim amca çıktı karşımıza su takviyesi aldık ve yolumuza devam ettik saat 19.00 da yürüyüşümüz Demre Beymelek Dalyan da sona erdi

PictographPhoto Altitude 378 ft

Likya yoluna revan olduk

Kanyon

Kaya mezarları

Photo ofBelen köyü ibrahim amca su takviyesi Photo ofBelen köyü ibrahim amca su takviyesi Photo ofBelen köyü ibrahim amca su takviyesi

Belen köyü ibrahim amca su takviyesi

Mola ve öğle yemeği

Demre Beymelek sırtları

PictographPhoto Altitude 953 ft

Demre gün batımı

PictographPhoto Altitude 29 ft

Beymelek

• Photo of Hamza ATAL
    Hamza ATAL Feb 3, 2024

Mustafa abi merhaba bana 05313780378 numaradan ulaşabilirmisin ben bu rotayı motorla geçmek istiyorum fikir ve görüşlerini almak için senin yardımına ihtiyacım var