Likya Yolu (Doğu Likya Sahil Rotası) / Çıralı - Maden Koyu - Tekirova

Photo ofLikya Yolu (Doğu Likya Sahil Rotası) / Çıralı - Maden Koyu - Tekirova Photo ofLikya Yolu (Doğu Likya Sahil Rotası) / Çıralı - Maden Koyu - Tekirova Photo ofLikya Yolu (Doğu Likya Sahil Rotası) / Çıralı - Maden Koyu - Tekirova

October 15, 2022
October 2022

•   4.3 1 review

near Çıralı, Antalya (Türkiye)

Rotanın başlangıçtan Maden Koyu'na kadar olan bölümü oldukça iyi işaretlenmiş, patika gayet geniş ve görece temiz sayılır. Maden koyundan Tekirova'ya kadar olan bölümde ise neredeyse hiç işaret olmamasına rağmen gerek de duyulmuyor. Maden koyundan sonra ana orman yolunu takip ederek sorunsuz şekilde rotayı tamamlayabilirsiniz. Rota boyunca yeterli su kaynağı bulunmakta dolayısıyla yaklaşık 2 lt su yeterli olacaktır.

• pekemsit Oct 12, 2023

Sabah 08.00 da rotayı yürümeye başladım. Öğleden sonra 15.00 gibi rotayı tamamladım. Kaldığım kamp alanı rotaya uzak olduğu için fazladan 1.5 km ye yakın yürüdüm. Rota manzara olarak çok güzel sürekli denizi görüyorsunuz rota da 4 5 tane koy bulunuyor. Çıralıdan çıkıp biraz patikadan yürüdükten sonra traktör yoluna giriyorsunuz ve bu yol Tekirovaya kadar böyle devam ediyor. Ben rotayı Ekim ayında yürüdüm yanıma 3 litre su almıştım yeterli geldi. İşaretler bazı koylarda kaybolsada tekrar bulunuyor