Photo ofLikya Yolu 8. Gün: Kaş (Büyükçakıl Plajı) - Limanağzı - Çoban plajı - Fakdere - Sısla Mevkii Photo ofLikya Yolu 8. Gün: Kaş (Büyükçakıl Plajı) - Limanağzı - Çoban plajı - Fakdere - Sısla Mevkii Photo ofLikya Yolu 8. Gün: Kaş (Büyükçakıl Plajı) - Limanağzı - Çoban plajı - Fakdere - Sısla Mevkii

March 24, 2024
March 2024

near Kaş, Antalya (Türkiye)

Kaş çıkışlı, Kadirleryakası varışlı, şu noktalardan geçen yol:
- Dağ geçidi (0.8 km)
- Limanağzı (1.0 km)
- Çoban plajı (3.3 km)
- Fakdere (5.3 km)

Büyükçakıl Plajından 1 km ilerde kurduğumuz kamp alanımızdan yürüyüşe başladık. Limanağzı'na geçerken kaya mezarlarından iplere tutuna tutuna indik. Çoban plajına geçişi tavsiye etmiyorum, şahsım adına çok korkutucu ve tehlikeli bir deneyim oldu. Direkt Fakdere'ye geçilmesi daha kolay olur. Fakdere'den sularımızı doldurmak istediğimiz için Sısla Mevkii'ne tırmandık ve geceyi burada geçirmeye karar verdik.

PictographMountain pass Altitude 75 ft

PictographMonument Altitude 20 ft

PictographBeach Altitude 16 ft

PictographBeach Altitude 23 ft

Normalde Likya yolu bu noktadan sağa dönerek Üzümlü'ye inerek devam ediyor. Biz su doldurmak istediğimiz için Sısla Mevkii'ne geldik.