Likya Yolu 6 Kalkan-Bezirgan-Sarıbelen-Gökçeören

Photo ofLikya Yolu 6 Kalkan-Bezirgan-Sarıbelen-Gökçeören Photo ofLikya Yolu 6 Kalkan-Bezirgan-Sarıbelen-Gökçeören Photo ofLikya Yolu 6 Kalkan-Bezirgan-Sarıbelen-Gökçeören

April 15, 2024
April 2024

near Kalkan, Antalya (Türkiye)

Kamp alanımızdan toparlanıp yola koyulduk. 400metre kadar irtifa aldık. Bezirgan yaylasına varmadan bu çıkışta kamp atılacak yerler varmış. bir kaç çadırlık düzlükler gördük hem de kuyu da yakınlarındaydı. Bu 400 metre de 2 tane kuyu var kovayla su çekebiliyorsunuz. Suyun tadı güzeldi. Bezirgana girişinizde sizi tahıl ambarları karşılıyor. Köy çok güzel dümdüz likya yolundan çıkmazsanız (köyün içinden geçen yoldan) büyük ağacın altında tahta ve yüksekte çadır atabilceğiniz kadar geniş yerler var. Bezirgan içindeki rotada çıkışımızın sebebi martin restorana gitmemizdi. Tek açık yer orası kahvaltı ve wc ihtiyacımızı karşıladık. Sarıbelen yolu asfaltta yürüdüğümüz kısım likya yolu değil inişte sol tepede kalan yer likya yolu orası dik çıkış ve aynı şekilde iniş olduğundan asfaltı tercih ettik. Sarıbelende kafeye uğradık su tedariğimizi yapıp gökçeörene yola koyulduk. Gökçeören yolunda çeşme yolu için aşağıdan daha kısa yollu istiyorsanız benim rotadan gitmeniz gerekiyor. Bu rota fazlasıyla güzeldi. Belki de en keyiflisi. Gökçeörende yeşilin yeri var mekan sahibinin ismi hüseyin. adam gökçeörende tekel ve kaç fiyat derse başka seçeniğiniz yoksa mahkumsunuz. yemek yedik tabldot 150 tl gözleme kocaman 100tl çadır attık 200 tl söyledi. parayı seviyor çok inatçı. pazarlığı sıkı. Oğlu var yılmaz ismi güzel insan sağolsun var olsun. Bu yürüyüşte yanımda olan;