Likya Yolu, 6. Gün, Demre Beymelek, Beymelek Lagünü, Boldağ, Finike

Photo ofLikya Yolu, 6. Gün, Demre Beymelek, Beymelek Lagünü, Boldağ, Finike Photo ofLikya Yolu, 6. Gün, Demre Beymelek, Beymelek Lagünü, Boldağ, Finike Photo ofLikya Yolu, 6. Gün, Demre Beymelek, Beymelek Lagünü, Boldağ, Finike

11 hours one minute
December 3, 2020
December 2020

near Yukarıbeymelek, Antalya (Türkiye)

Yürüyüşe Demre'den değil Beymelek'ten başladık. İşaretler bir çok yerde yetersizdi. Manzara çok iyi. Beymelek çıkışındaki marketten sonra su ve yiyecek yok. Belki Belen Köyü'nde yaşayanlardan su istenebilir. Yaklaşık 18 kg yükle yürütmüştür.

Asfalttan patikaya geçiş

Asfalttan patikaya geçiş.

Bundan yaklaşık 50 metre öncesinde yanlış sapmıştık.

Yeni yol denemesi.

• Photo of sevdaD
    sevdaD Aug 15, 2023

Merhaba bir konu hakkında bilgi almak istiyorum Demre finike etabini yürümeyi planlıyoruz ilk gün Alakilise 2. Gun yatikardic 3. Gun finike diye düşünüyoruz fakat finikeye kadar hic yerleşim yeri yok mu acaba?