Likya Yolu 5 Patara (Gelemiş)-Delikkemer- Kalkan

Photo ofLikya Yolu 5 Patara (Gelemiş)-Delikkemer- Kalkan Photo ofLikya Yolu 5 Patara (Gelemiş)-Delikkemer- Kalkan Photo ofLikya Yolu 5 Patara (Gelemiş)-Delikkemer- Kalkan

April 15, 2024
April 2024

near Gelemiş, Antalya (Türkiye)

Patarada kamp sonrası Gelemişe aracı bırakıp 16kg kamp yükü ile yola koyulduk. Yürüyüşün ilk 12 kmsi rahat ilerledi. Bu 12 km içinde bir su kaynağına denk geldik tadı fena değildi ve bu ilk 12 km de kamp atılacak yerler var. Yürüyüşte hem orman yolu hem patikada hemde asfaltta ilerledik. asfaltta sıcak olması ve asfaltta olmasından biraz yordu. Market ihtiyacımızdan dolayı kalkanın yukarısından ilerledik. Migros ve Şok markete ulaştık. İhtiyaçlarımızı karşıladıktan sonra Bezirgan çıkışına girdik fakat havanın hedefimiz bezirgan yaylasıydı fakat havanın kararması yakın olduğundan ve yukarıdan inen yürüyüşçülerle konuşmamızdan edindiğimiz bilgiye göre yolda kamp atılacak yer bulamama korkusundan rota bitişinde kamp attık. manzara çok güzeldi gün batımı çok güzeldi.zemin kötü olsa da sabah uyandığın da kalkan manzarasını görmek insanı mutlu ediyor. Bu yürüyüşte yanımda olan;