Likya yolu 12. Gün FİNİKE Kumluca Mavikent KARAÖZ KORSAN KOYU

Photo ofLikya yolu 12. Gün FİNİKE Kumluca Mavikent KARAÖZ KORSAN KOYU Photo ofLikya yolu 12. Gün FİNİKE Kumluca Mavikent KARAÖZ KORSAN KOYU Photo ofLikya yolu 12. Gün FİNİKE Kumluca Mavikent KARAÖZ KORSAN KOYU

April 16, 2023
April 2023

near Finike, Antalya (Türkiye)

Finike Korsan Koyu ARAÇLA

15-16 nisan 2 günlük Likya yürüyüşümüzü Finike Gökliman yolunda 16 Nisan saat 19:00'da tamamladık.

Finike- Kumluca- Mavikent-Karaöz-KORSAN KOYU arasını araç ile geçip Korsan koyunu gezdik. Denizin tuzlu suyu bizi rahatlattı, dinlendik.
Güneş 19:31'de battı. Hava kararmıştı.

Ertesi gün sabahı yapacağımız TAHTALI DAĞI yürüyüşü için kamp yapacağımız Beycik EMZİKÇEŞME MEVKİİ'ne ulaşmak için yola çıktık ve 2 günlük Likya yürüyüş planımızı araç ile geçişler hariç toplamda 52,2 km yürüyerek tamamlamış olduk.

Finike Karaöz arasını topluma taşıma ile geçmek isteyenler fotoğraftaki Finike/Kumluca yönünden kalkış saatleri; 07:00, 10:30, 12:30 ve 18:00 olan dolmuşları kullanabilir.
Kumluca/Mavikent dolmuşlarının sadece bu dört kalkış saatindekiler Karaöz'e kadar gidiyor.