Likya yolu 1 Ovacık - Faralya - Kabak Koyu

Photo ofLikya yolu 1 Ovacık - Faralya - Kabak Koyu Photo ofLikya yolu 1 Ovacık - Faralya - Kabak Koyu Photo ofLikya yolu 1 Ovacık - Faralya - Kabak Koyu

6 hours one minute
March 20, 2022
March 2022

near Ölüdeniz, Muğla (Türkiye)

Likya yolu Ovacık - Faralya - Kabak koyu parkuru
Biz 7 arkadaş Mart ayının 20 sinden başlayarak 6 gün boyunca aralıksız yürüyeceğimiz 6 farklı Likya yolu rotası oluşturduk kendimize. İlk parkurumuz Ovacık - Kabak Köyü
Likya yolu başlangıcı olarak kabul edilen Ovacıktan 09:00 da yürümeye başladık.12:15 te Kirmeye vardık. 14:00 da Faralya , 16:30 da ise Kabak Koyuna ulaştık. Yol güzel ve ilk günün heyacanı ile yorgunluk olmadan hedeflediğimiz noktaya varıyoruz.
Kabak köyüne geldikten sonra sadece kabak koyunu görmek için koya gidip gelmeye demeyecek kadar rezil bir yapılaşmanın olduğu koy. Boşuna yorulup koya inmeyin bence.
Kabak’ta köyün merkezinde Kabak koyu manzaralı bungalovların olduğu full moon da kaldık. İşleticisi Can bey rota belirleme konusunda da sağolsun bize yardımcı oldu.