Photo ofLikya Yolu 1. Gün: Fethiye, Karakeçililer, Kayaköy, Ölüdeniz, Likya Yolu Başlangıcı Photo ofLikya Yolu 1. Gün: Fethiye, Karakeçililer, Kayaköy, Ölüdeniz, Likya Yolu Başlangıcı Photo ofLikya Yolu 1. Gün: Fethiye, Karakeçililer, Kayaköy, Ölüdeniz, Likya Yolu Başlangıcı

April 24, 2024
April 2024

near Taşyaka, Muğla (Türkiye)

15.4.2024
Yürüyüşe Fethiye otogarından başladım. Yer yer asfalt yer yer doğal patika üzerinden yürüyerek Karakeçililer'e ulaştım. Ardından Kayaköy ören yerine vardım. Kayaköy ören yerine girişler ücretlidir. Kayaköy ören yeri hakkında ayrıntılı bilgiye internet sitelerinden ulaşmak olanaklıdır. Kısaca terk edilmiş eski bir Rum yerleşimidir. Kayaköy'ü gezdikten sonra, Kayaköy içinden doğuya doğru yükselerek yürüdüm. Verici istasyonunun kuzeyinden Kayaköy-Ölüdeniz arasında bulunan Nadir Nadi Caddesine inerek asfalt üzerinden Ölüdeniz Mahallesine kadar yürüdüm, bu yol oldukça sıkıcıdır, asfalt üzerinden yürümek istemeyenler dağ yolunu tercih etmelidir. Ölüdeniz mahallesine vardığım zaman yiyecek alışverişi yaparak Likya yolunun başlangıcına doğru yürüdüm. Ölüdeniz plajını gören uygun bir yerde, bir sonraki gün Likya yoluna başlamak üzere kampımı kurdum.