← Part of Likya Yolu 2.Tur

Likya Yolu - 02/03 Faralya'dan Kabak ve Alinca'ya ( 2022 10 )

Photo ofLikya Yolu - 02/03 Faralya'dan Kabak ve Alinca'ya ( 2022 10 ) Photo ofLikya Yolu - 02/03 Faralya'dan Kabak ve Alinca'ya ( 2022 10 ) Photo ofLikya Yolu - 02/03 Faralya'dan Kabak ve Alinca'ya ( 2022 10 )

April 10, 2023
October 2022

near Uzunyurt, Muğla (Türkiye)

Sıkı ve keyifli bir ekiple, yeni baştan Likya Yollarındayız. Antik Telmessos’un Fethiye şehir merkezindeki son izleri kaya mezarlarından, ince ince atıştıran bir yağmur altından başlıyor yürüyüşümüz. İlk gün geride bıraktığımız Kayaköy’ün terk edilmiş evleri, duvarlarıysa bize burada yaşanmış yüzlerce binlerce yaşamın hikayesini fısıldıyor.

İkinci gün yürüdükçe üstümüzde Babadağ’dan havalanan yamaç paraşütleri uçuşurken altımızda Ölüdeniz’in eşsiz manzarası uzanmakta. Yüzlerce yıl kullanılmış patikaları adımlamak , hele ki dostlarla son derece keyifli. Birkaç kez yağmurla köşe kapmaca oynayıp günü bitiriyoruz.

Üçüncü gün öğlene doğru Kabak Koyu’na ulaşıyoruz, deniz harika gözüküyor. Ama sonrasında asırlık kızılçamların, muhteşem manzaraların arasında yükselen patika ve sıkı bir çıkış Alınca Köyü’ne kadar bizi bekliyor…