← Part of Likya Yolu 1.Tur

Likya Yolu - 01/19 Kapaklı'dan Davazlar ve Gürses'e ( 2021 10 )

Photo ofLikya Yolu - 01/19 Kapaklı'dan Davazlar ve Gürses'e ( 2021 10 ) Photo ofLikya Yolu - 01/19 Kapaklı'dan Davazlar ve Gürses'e ( 2021 10 ) Photo ofLikya Yolu - 01/19 Kapaklı'dan Davazlar ve Gürses'e ( 2021 10 )

January 25, 2022
October 2021

near Kapaklı, Antalya (Türkiye)

Sabahın ilk saatlerinde zig ziglar çizerek bizi dik yamaçtan aşıran antik patika, yamacın sonunda asırlık kermes meşesinin altında Akdeniz’e karşı verdiğimiz o keyifli mola, içinden geçtiğimiz Hoyran’ı süsleyen kıpkırmızı narlar, sapsarı çiğdemler, hoş sohbet keçi çobanı, etkileyici obruk ve Likyalıların onun erişilmez duvarlarına yaptıkları kaya mezarları,

nice hayatların yaşandığı terkedilmiş evler artık el değmeyen zeytinlikler, kayaların arasından fırlayan güz sümbülleri, sıklamenler, Trysa antik kenti ve tepedeki Heroon’unun etkileyici manzarası ve onun yüzyılı aşkın bir süre önce Avusturya’ya kaçırılan görkemli frizlerinin yerinde olmamasının hüznü,

yol üstünde ölü olarak bulduğumuz Yaban Domuzu, büyüleyici Türk Meşesi ormanı ve Myra Antik Kenti’nin görkemli tiyatrosu Likya Yolu’ndaki üçüncü ve son günümüzden aklımızda kalan keyifli hatıralar. Önümüzdeki bahar nicesine dostlarla devam etmek dileğiyle…