← Part of Likya Yolu 1.Tur

Likya Yolu - 01/14 Kaş'tan Ufakdere ve Üzümlü'ye ( 2020 10 )

Photo ofLikya Yolu - 01/14 Kaş'tan Ufakdere ve Üzümlü'ye ( 2020 10 ) Photo ofLikya Yolu - 01/14 Kaş'tan Ufakdere ve Üzümlü'ye ( 2020 10 ) Photo ofLikya Yolu - 01/14 Kaş'tan Ufakdere ve Üzümlü'ye ( 2020 10 )

November 19, 2020
October 2020

near Kaş, Antalya (Türkiye)

Fethiye’den başladığımız ve yılda iki sefer ziyaret ettiğimiz Likya Yolu’nun, Kaş’tan Üçağız’a kadar olan bölümünü yürüdük bu sefer . Pandemi nedeniyle 2020 ilkbaharında gerçekleştiremediğimiz ve heyecanla beklediğimiz bir yolculuktu bu…

Kaş’taki antik tiyatronun etkileyici görüş alanı, Çoban Plajı ve Ufakdere’de yorgunluğumuzu alan harika deniz, yolların süsü olan ve Tavşankulağı’da denen küçük, pembe sıklamenler, kaçırmamaya çalıştığımız, yolumuzu doğrultan kırmızı beyaz Likya Yolu işaretleri, diken olmamasına rağmen yürürken dikkat edilmesi gereken Likya’nın sert çalıları, bize nerde olduğumuzu bir kere daha hatırlatan ve sarılıp fotoğraf çektirmekten keyif aldığımız sarı yön tabelaları, üzerine bir taşta bizim koyduğumuz işaret bubaları,

akşamları bizi ağırlayan, gücümüzü tazeleyen Habesa Bungalow’un misafirperverliği, üç günün sonunda yürüdüğümüz yaklaşık 40 km uzunluğundaki yol, dönüş yolunda uğradığımız Kaputaş Plajı ve üç harika günü paylaştığımız güzel insanlar bu eşsiz yolculuktan en çok aklımızda kalanlar, her birine yürek dolusu teşekkürler, sevgiler…