Light house in Syðradalur - Far a Syðradalur

Photo ofLight house in Syðradalur - Far a Syðradalur Photo ofLight house in Syðradalur - Far a Syðradalur Photo ofLight house in Syðradalur - Far a Syðradalur

-7 ft
9 minutes
13 minutes
August 17, 2018
August 2018

near Syðradalur, Eysturoyar sýsla (Føroyar)

Per arribar a l'illa, vam seguir el següent itinerari:

Vam agafar el bus 400 de Tórshavn fins a Klaksvík a les 6:10, el primer. Tens 20' abans no surti el ferry 56 (arribes a les 7:40, i surt a les 8:00), però de la parada de bus a la de ferry, hi han entre 5' i 10' segons el pas que porteu.

Un cop al ferry, només tarda 20' fins a l'illa Kalsoy.

Un cop a l'illa, el més recomanable és agafar el bus 506, que espera el Ferry, i et puja tota l'illa fins a Trøllanes. En el nostre cas, voliem fer tota l'illa caminant, però hi han uns quants túnels que en prou feines i passa un cotxe.

Un cop visitat el far que hi ha a Trøllanes, vam parlar amb una parella que anaven amb cotxe, i ens van baixar sense problemes.

Vam fer parada a Mikladalur, a on hi ha la Seal woman, i després, fins a Syðradalur, on vam fer aquesta petita ruta fins al far, per esperar el ferry.

Si no trobes ningú que et baixi, no hi ha problema, ja que hi ha un bus que baixa tota l'illa, i arriba just per quan surti el ferry, si no hi ha mala mar, no et quederàs a l'illa

PictographPhoto Altitude -7 ft

Light house

Un petit far, molt proper a la parada del Ferry, i es recomanable de fer per passar millor l'espera.

PictographPhoto Altitude 10 ft

Riuet

Durant el camí, està ple de corriols, o mini riuets, que has d'anar esquivant.

PictographPhoto Altitude 4 ft

Porta

Aquí, no saps si passar per baix, o per la porta. S'ha de passar per la porta, ja que per baix, acabes a l'aigua