Λιβάδι Σάπκα Μικρό Φλάμπουρο

June 6, 2021
June 2021

near Livádi, Thessaly (Greece)

Τεχνικά η εξόρμηση δεν είχε δυσκολίες αλλά δεν μπορώ να την βαφτίσω πεζοπορική λόγω των ωρών και της υψομετρικής διαφοράς. Θεωρώ ότι είναι Β' βαθμού

Απαιτείται περίπου 1:40 από Θεσσαλονίκη, λαμβάνοντας υπόψη ότι στην επιστροφή στα διόδια γίνεται μποτιλιάρισμα. Εμείς με πομποδέκτη αυτόματης πληρωμής στα διόδια φεύγαμε αέρα...

Τα αυτοκίνητα τα αφήσαμε στο parking του Λιβαδίου και ξεκινήσαμε την ανάβαση πάνω ακριβώς από αυτο, αμέσως μπροστά από την πινακίδα του χωριού. Όμως πάει άσφαλτος μέχρι τον Προφήτη Ηλία άρα μπορεί να γίνει και έτσι.

Το τεραίν στην αρχή είναι χωματόδρομος και εκ πρώτης όψεως βαρετό, όμως μόλις ανέβεις στην κορυφογραμμή γίνεται πολύ ενδιαφέρον γιατί βλέπεις συνεχώς τα γύρω βουνά, Όλυμπο και ΠΙέρια. Ακόμη ενώ η θέα προς το Λιβάδι και τον κάμπο αποτελείται από χερσολίβαδα και αγροτεμάχια, η θέα προς Πιέρια και κοιλάδα της Φτέρης είναι δασωμένη μέχρι στην κορυφογραμμή, δημιουργώντας μικροκλίμα και δροσιά.

H πορεία ακολουθεί μια από τις πολλές γελαδόστρατες με μικτό τεραίν χώμα - πέτρα. Για σκιά μόνο δε κανα δυό μέρη της διαδρομής υπάρχει δυνατότητα. Επιλέξαμε επιστροφή από τον χωματόδρομο που τραβερσάρει τις δυο κορυφές Μ. Φλάμπουρο και Σάπκα, όπου βρήκαμε και νερό.

Εστίαση στην κεντρική πλατεία του χωριού κάτω από τον Πλάτανο με πολύ καλά κρεατικά και τιμές απέναντι από το σπίτι που γεννήθηκε ο Γεωργάκης ολύμπιος.